7200liter skrev:
har nettopp kjøpt en 73 new yorker i usa og skal bruke jetcarrier, de skal hente bilen og ordne shipping, så får vi se hvordan det går...
Hei
Håper du er en tålmodig sjel. Har brukt jetcarrier/magnum til mange forsendelsser av pakker og det har virket helt topp. Så når nyeste tilskuddet på bilstammen skulle over blåmyra ble dette firma valgt. HAR ALDRI ANGRET MERE PÅ NOEN FRAKTVALG.
Det finnes overhode ikke noen form for info fra den som driver med dette hos dem. Ringte vel ørten ganger i løpet av sommeren og vedkommende var ALDRI tilgjengelig, subsidiert ringte aldri tilbake på beskjeder.
Når det gjelder vår bil så var første båten overbooket (vel slikt kan vel KANSKJE skje)
Men da er INFO ALFA OF OMEGA. I vårt tilfelle ringet selgeren på ett tidspunkt når bilen skulle være straks i Europa og undret om vi skulle ha bilen. Etter en noe opphusset tlf. til jetcarrier hvor han som driver med bilfrakt som vanelig IKKE var tilgjengelig, var det en av damene som driver med pakker som utviste utmerket service og undersøkte dette for meg og ringte tilbake.
Det var visst totalt uinnteresant for den som driver med dette hos jetcarrier og informere att etter de hadde tildelt oss fraktdatoer bare utsatte alt en mnd og ga f.. i noen info.
Tilslutt kom bilen til Motorship i drammen , måtte ringe dem for å få info etterhvert. Der var servicen topp og alt enkelt.
SÅ etterhvert har jeg fått en forståelse att motorship gjør all jobben for jetcarrier på denne bilfrakttype (rullende bil), Jetc. bare legger på fortjenste og saboterer info.
Vet hvor jeg vil bestille bilfrakten på neste bil i allefall.
MEN LYKKE TIL, KAN JO HÅPE DU FÅR BEDRE SERVICE OG KUNDEBEANDELING/INFO

kRI