AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 19:33

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 22:44 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Noen som har fetere firma bil for sommer årstiden på forumet? :D
Strøken vogn med 350 motor og gear. Skal få nytt skive bremsekit i løpet av vinteren så kanskje man får stoppet når man må til sommeren :shock:
Bilen er tatt inn som den er fra California med 22" KMC bak og 20" foran. Noe spesielt å kjøre gammelbil med såpass hjul på. Men feeet så det holder da!! :D


Vedlegg:
60 NOMAD 1.jpg
60 NOMAD 1.jpg [ 84.11 KiB | Vist 5391 ganger ]
60 NOMAD 2.jpg
60 NOMAD 2.jpg [ 80.06 KiB | Vist 5391 ganger ]
60 NOMAD 3.jpg
60 NOMAD 3.jpg [ 85.31 KiB | Vist 5390 ganger ]
60 NOMAD 4.jpg
60 NOMAD 4.jpg [ 84.11 KiB | Vist 5392 ganger ]
60 NOMAD 5.jpg
60 NOMAD 5.jpg [ 76.21 KiB | Vist 5392 ganger ]

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 22:49 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
SWEEEEEEEEET! :D regner med bildene er tatt i ameriken, da det var så mye yankee rundt og!!!

men fy flate for en fet firmabil!!!! hva jobber du med?

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 22:54 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Hey! Bildene er tatt før den kom hjem ja, så firma reklamen er fraværende der. Driver bilhoggeri, så trengte en wagon til kjappe turer til post kontor ol for levering av pakker osv vettu :D
Pluss at den pynter opp realt utenfor kontoret såklart hehe...

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 22:59 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
hvor holder du til i verdenen?

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Bor i vormsund 20min øst for gardermoen men har firma base i sør odal kommune :D
Se www.bilhogg.com :D

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:05 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
frjacobs skrev:
Hey! Bildene er tatt før den kom hjem ja, så firma reklamen er fraværende der. Driver bilhoggeri, så trengte en wagon til kjappe turer til post kontor ol for levering av pakker osv vettu :D
Pluss at den pynter opp realt utenfor kontoret såklart hehe...


haha... den unnskyldningen var en av de bedre! den pynter så fint opp!! :lol: godt nok for meg!

meget pen kjerre! hiv ut noen bilder av hvordan den er i dag da! ;)

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:08 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Har ikke tatt noen nye bilder.Står på vinter opplag nå, men den ser fortsatt eksakt slik ut bortsett fra litt diskret reklame på siderutene bak :D

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:09 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
frjacobs skrev:
Bor i vormsund 20min øst for gardermoen men har firma base i sør odal kommune :D
Se www.bilhogg.com :D


Åhja, der har man jo kjørt forbi en del gange! må jo nesten stikke ind næsen næste gang jeg kommer forbi, Har du kaffe?

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Ja velkommen skal du være pappawolf! Kaffen er alltid klar!!! :D

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:14 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
cool, da stikker jeg en tur inneom, i den nærmere fremtid!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Gjør det!! :D Står et og annet å titte på i tillegg på jobben vettu :D

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:18 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
har altid været en fan, af bilophoggerier, utroligt hvad man kan finne av skjulte skatter! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 13. Okt 2008 23:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jul 2007 20:59
Innlegg: 153
Så sant så sant :D

_________________
1969 Camaro pro-touring
1967 Camaro
1951 Chevy stepside


"Every good woman knows that a man has to have his toys.
If he doesn't, he finds something else to play with...
and that thing usually has breasts...:-)"


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 14. Okt 2008 00:14 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Fet bil :D
Jeg har hytte i sør-odal, og har sett denne bilen på utsiden av hoggeriet :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 14. Okt 2008 02:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
:) Awesome bil :wink:

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support