|
Byttedjævelen slog til igjen!
Konen kastede eet blikk på den, og så var hun solgt!
Jeg fikk kort og kontant beskjed, på at den skulle vi have!!
Det var egentlig en lånebil, som jeg lånte for å dra op bil/båt/campingvogn, fra Drammen.
Det viste sig at eieren, var meget intresseret i Dodgen, og konen var intresseret i at bytte bilen!
Som tidligere sagt, så er også jeg intresseret i suburban, og den er i god stand, mekanisk, iallefald!
Har nu haft den i et par dager, og der er rust, ikke mye, men det er på besværlige steder!
Rundt frontruten
I bakre vanger ved tanken
I de bakre inderskjermer
Og i bakre karosserifestet!
Motoren er velholdt og går som ei kule. der sitter en fødepumpe fra en båt på, så der er ganske godt drag i den, når man gasser på!
den skal dog ha en servise ganske snart, olje og filter!
Og så er der den jævle pinnen, i diffen bak, aner ikke hvordan, men det finner jeg vel nok ut av!
Bremsebåndene bak skal justeres, og der er et par kosmetiske skader på den
Interiøret er perfekt, i gråt, og der er ingen elektriske feil på den heller!
Det bedste er egentlig at konen ikke længere sutrer, når jeg svinger ind på tanken for at tanke diesel, eller sitter med boka på bordet, og læser om bilen, og teknik!
Hun er med på nesten alt, jeg skal gjøre med den, og hun kom tidligere i dag med et par forslag til ændringer i interiøret,
Hun er godt på vei gjennem Steinar Stolen kataloget!
det er gøy, når kona er med, på hobbyen! hehehe
Kjæmper med å få bilderne fra kameraet og ind på datoren, men jeg knipser løs, hver dag!
Men jeg må ha mig en lekebil igjen!!!
_________________ 1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse. Bursdagsgaven fra min kone.
|