AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 11:49

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 28. Aug 2008 01:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 08. Aug 2008 12:36
Innlegg: 343
Bosted: Ørje,Østfold
Det er mye fint og gammelt...
Satt i samme situasjon som deg (nesten). Hadde dog bare 50k å rutte med.

Det hele endte med mange turer for å prøvekjøre og endte opp med en '77 Caprice Classic med en 350 motor som jeg ga 30k for.
Utrolig god bil for å vere 31år, og gjort lite med!
Har parkert mang en drittunge med pappa sin bil med den chevy'n :)
De blir like overrasket hver eneste gang :P

Lykke til i jakten!

_________________
1977 Chevrolet Caprice Classic - Pengesluket
1993 Chevrolet Blazer S10 Sport - SELGES!!
1993 Volvo 945 - Arbeidsbrakka


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Takk
InnleggSkrevet: Fre 29. Aug 2008 22:27 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Aug 2008 20:50
Innlegg: 7
Bosted: Tynset
Takk for det utfyllende svaret, vurderer fælt usa import. Prisene er jo helt vanvittige og frakt er ikke all verden. Men jeg må innrømme att jeg er skeptisk, alle har jo f.eks. hørt om "california lakk" :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 29. Aug 2008 22:40 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Har en fin Buick du kan kjøpe. GM er det enkleste når det gjelder deler. a-bodyen). Ford er ikke i nærhetn engang desverrre ( har hatt mustang så det vet e )
Chrysler eller dodge. Bortsett fra muskelbilene som koster skjorta, så har du mange fullsizer,men deler til de !!!!!!!
Uansett, du bør få deg en bra bil for de penga,men ikke noen 60 talls camaro cab eller lignende.

PS Ikke glem at bilen skal lagres om vintern. Har du ikke noen bra lagringsplass forfaller bilen fort og da kan du likegodt kjøpe en som i utgangspunktet er halvdårlig.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 30. Aug 2008 07:44 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Aug 2008 20:50
Innlegg: 7
Bosted: Tynset
Roar skrev:
Har en fin Buick du kan kjøpe. GM er det enkleste når det gjelder deler. a-bodyen). Ford er ikke i nærhetn engang desverrre ( har hatt mustang så det vet e )
Chrysler eller dodge. Bortsett fra muskelbilene som koster skjorta, så har du mange fullsizer,men deler til de !!!!!!!
Uansett, du bør få deg en bra bil for de penga,men ikke noen 60 talls camaro cab eller lignende.

PS Ikke glem at bilen skal lagres om vintern. Har du ikke noen bra lagringsplass forfaller bilen fort og da kan du likegodt kjøpe en som i utgangspunktet er halvdårlig.


Hva har du og selge da? Garasje plass er overhode ikke noe problem :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 31. Aug 2008 10:57 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
8)

Hei, har du funnet deg en godbil?


alfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Nei ikke enda
InnleggSkrevet: Søn 31. Aug 2008 11:02 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Aug 2008 20:50
Innlegg: 7
Bosted: Tynset
Har du no fint?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Nei ikke enda
InnleggSkrevet: Søn 31. Aug 2008 11:21 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
Kjørehva? skrev:
Har du no fint?

Nei jeg har bare min nykjøpte jeg da..Men det er jo enormt mye lekkert på DB for tia :wink:

alfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 31. Aug 2008 11:54 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
cruiser bil ja. Vel har en fin 67 bonneville 2drh. Det er ordentlig cruise bil.
Samme hardtopen som på wildcaten. vinterpris 90k.elvinduer osv
Ikke helt perfekt,men fungerer meget fint.
eller du kan få en 66 cheva caprice med masse nytt og lakket svart . elvinduer tilt osv, 150k ska e ha for den
Det er hva jeg har av fullsize
Begge er rustfrie.
personlig så synd jeg bonnevillen er tøffest. Den hardtopen som gm hadde i 67-68 er noe av det fineste som er laget når det gjelder fullsize.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Bilder
InnleggSkrevet: Søn 31. Aug 2008 18:13 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Aug 2008 20:50
Innlegg: 7
Bosted: Tynset
Roar skrev:
cruiser bil ja. Vel har en fin 67 bonneville 2drh. Det er ordentlig cruise bil.
Samme hardtopen som på wildcaten. vinterpris 90k.elvinduer osv
Ikke helt perfekt,men fungerer meget fint.
eller du kan få en 66 cheva caprice med masse nytt og lakket svart . elvinduer tilt osv, 150k ska e ha for den
Det er hva jeg har av fullsize
Begge er rustfrie.
personlig så synd jeg bonnevillen er tøffest. Den hardtopen som gm hadde i 67-68 er noe av det fineste som er laget når det gjelder fullsize.

Hei, har du mulighet til og maile bilder av bonnevillen? kenneth_180@hotmail.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 31. Aug 2008 18:16 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
ska send noen i morgen. emailen virker ikke her. Capricen og buicken og endel andre ligger ute på nettet allerede.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support