AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Søker gammel g20 shortvan
InnleggSkrevet: Søn 17. Aug 2008 23:48 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Hei jeg er her for jeg søker en gammel g20 shortvan rundt 76 / 77 mod
Bilen gjikk i Haugesund karmøy lenge men ble lakert svart med noe veldig
fine madmax motiver lakert av Laffen i Haugesund etter det gjikk den østover igjen men jeg tror den komt tilbake til vestlande igjen.
Kansje det er noen her inn som husker denne bilen men den er kansje spiker og, nå da hvem vet.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 19. Aug 2008 14:57 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
vet om ein svart som er i egersund. usikker på model.

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Van
InnleggSkrevet: Ons 20. Aug 2008 13:24 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Hei har du noe mer info om den bilen kan det stemme med den
lakeringen som jeg nevner? bilen hadde og, ein helt anna grill og,
infelte baklys.

MHS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 20. Aug 2008 16:13 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
skal snakke litt med han som eige den, det er ein på jobb så har den.

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 30. Aug 2008 21:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Hei lurte på om du hadde snakka med han arbeidskolegaen som du skriv
her ?

MHS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 01. Sep 2008 00:02 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Her er et bilde av bilen jeg leter etter, bilen ser nok ikke sånt ut nå den
har vist vert kræsja etter dette.


Vedlegg:
Chevy02.jpg
Chevy02.jpg [ 81.27 KiB | Vist 4670 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 01. Sep 2008 22:50 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
hei skal på jobb i mårå men eg veit den er nedpusset og skal fikses, men trur ikkje den er krasjet, det er orginalt 350/350 drivverk. men skal spør om mod. og slikt i mårå...

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 00:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Høre om den er for salg og da ?

MHS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 12:21 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Har lokalisert eieren til denne bilen å den var ikke tilsalgs
Bilen holder til på jessheim sør for gardemoen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 17:04 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
hehe ja eg ska på jobb nå... men det er mykje arbeid igjen på denne bilen! :P har snakkt noko om 50K for den sån den står nå men... skal snakke med han nå i kwell;)

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 17:12 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
ok sjekk om den er tilsalgs da og hvor mye han eventuelt skal ha for den

MHS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 22:35 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
nei han hadde tat pappapermisjon, men du kan få nr. hans vis du er int.?

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 22:36 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
nei han hadde tat pappapermisjon, men du kan få nr. hans vis du er int.?

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 22:40 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 17. Aug 2008 23:40
Innlegg: 9
Nei treng ikke det det kan vente jeg har komt i kontakt med en kar som vet om noen til en brukbar pris .

MHS


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 23:07 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 21. Okt 2007 21:59
Innlegg: 54
Bosted: kvernaland( 30min. fra stavanger)
ok^^

_________________
eg er eier av camaro 84 mod og ein C-10 84 mod.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support