AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 11:55

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hallo
InnleggSkrevet: Tor 26. Okt 2006 05:12 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 02. Jun 2006 01:05
Innlegg: 22
Bosted: Stavanger
Halloen!!!

Mitt navn er Sindre Digernes, og har for ikkje så lenge siden registrert meg her på amcarforumet. Fattet for lenge siden interessen for amerikanske biler, men det var ikkje før nylig at muligheten for eget kjøp dukket opp. Er opprinnelig fra Ørsta, men har de siste 3-4 årene vært busatt i Stavanger pga studier etc.

Når det kjem til amerikanske biler så er det Pontiac som er den store favoritten. Likevel har eg med tiden blitt ganske alt-spisende, og langt inne skal man ikkje sjå bort i fra at det befinner seg en skap-mopar i meg…
Når det gjelder avataren min så er den mest retta for å irritere min gode venn simon, som er svoren chevy-entusiast. Vi har hatt mang en diskusjon om hva som er det grommeste merke, og heldigvis klarer vi aldri å bli enige. :twisted:

Min første amerikanske bil ble lite overaskende en Pontiac Trans-Am. Siden eg første gang som pitteliten gutt såg en 87 Trans-Am i et bilblad, har eg alltid sagt at ein slik bil skal eg ha. Når det for ei stund tilbake dukka opp ei annonse med det råeste som ble produsert dette året, en 87 T/A GTA, var det ikkje mykje å tenke på. Eg slo til og var plutselig eier av min egen Flaming Red Bird!!! :D

Dette er ein bil som nok aldri kjem til salgs igjen, og man skal ikkje sjå bort i fra at den en gang i tiden får selskap av en BB 73 T/A som står som nummer 2 på ønskelista.

Ligger noen bilder av bilen min under ”den store firebird / Trans-Am tråden”, men legger her ved noen nye bilder


Vedlegg:
T-Tak.JPG
T-Tak.JPG [ 87.13 KiB | Vist 3326 ganger ]
GTA.JPG
GTA.JPG [ 102.26 KiB | Vist 3326 ganger ]
Simon prøvesitter.JPG
Simon prøvesitter.JPG [ 103.46 KiB | Vist 3326 ganger ]
TPI.JPG
TPI.JPG [ 98.03 KiB | Vist 3326 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 26. Okt 2006 11:51 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Herlig bil det der, gratulerer og velkommen hit! :D

Eg hadde klippt ut eit stort bilde fra eit bilblad og hengte det rett foran leksepulten min. Det husker eg godt, akkurat samme farge og felger på den og GTA-utgave. Har lagt bak meg ein del timer sikkel på den. =P~


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 26. Okt 2006 13:35 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Feb 2006 11:47
Innlegg: 10
Bosted: Jessheim
Jasså gitt....positive ord om GM fra uventet hold..... :D

_________________
- 1972 Imperial LeBaron 2DHT.
- 1983 Chrysler Cordoba 2DHT.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 26. Okt 2006 14:53 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
imperial skrev:
Jasså gitt....positive ord om GM fra uventet hold..... :D


Ja, men sjekk den unge herremannens avatar, du! 8)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 26. Okt 2006 19:38 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Feb 2006 11:47
Innlegg: 10
Bosted: Jessheim
:D :D
Den så jeg ikke før nå.

_________________
- 1972 Imperial LeBaron 2DHT.
- 1983 Chrysler Cordoba 2DHT.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Ørnulf
InnleggSkrevet: Tor 26. Okt 2006 21:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 12. Mai 2006 16:32
Innlegg: 128
Bosted: Ørsta
Velkommen da ørnulf!
Va på tide du fikk fram en presentasjon no.
Takk for prøveturen av nye gliset ditt!!
Ikkje akkurat en chevrolet da, men va no GRETT nåkk ditta :lol: :lol:
hehehehe...tenke du lyte prøve chevella so du forandra avataren din :wink:

PS:trans amen va nydelig (ikkje ej som sa)

_________________
Ride fast, Live well.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: aldri selge?
InnleggSkrevet: Søn 17. Aug 2008 21:27 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 15. Aug 2008 23:20
Innlegg: 21
Bosted: Drammen
.. .. og nå ser jeg den allikavel er for salg?? :roll:
Hva skjedde?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support