AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Halloen Amcar folk..
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:07 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
Ja mått nesten hiv meg mæ på det hær forumet e og.. :D Ha no vørre ofte innom å kikæ,å dæ verka veldig bra,å veldig inntresangt..
E heite Stian, e 30 år å kjem i frå Leirfjorden..Har ei datter på to å eit halvt,som e har hos meg annen hver uke..ellers så e e då veldig opptatt av bil, å jobba som Billakkerer i Sandnessjøen..
e medlem i ACC Sandnessjøen,nåkko e ha vørre nån år no..
*Ha ganske nylig fått meg 2 Amerikanske bila..

Ein 64 Pontiac Tempest Lemans..Prosjekt,som e håpa å få på veien t neste år..
å ein 84 Ford Bronco XLT..artig bil, som e bruka nesten daglig..
Ska sjå om e får t å lægg ut nån bilda av de.. :Dåsså kjæm dæ vel meir info å bilda etterkvart.. 8)


Vedlegg:
Filkommentar: Her e då Broncoen min..
034.JPG
034.JPG [ 139.78 KiB | Vist 5024 ganger ]
Filkommentar: Her e då Broncoen min..
033.JPG
033.JPG [ 87.71 KiB | Vist 5024 ganger ]
Filkommentar: Pontiacen min..
tempest.jpg
tempest.jpg [ 71.8 KiB | Vist 5024 ganger ]
Filkommentar: Pontiacen min..
063.JPG
063.JPG [ 104.27 KiB | Vist 5024 ganger ]


Sist endret av Pontiac Dude den Tor 30. Okt 2008 01:18, endret 2 ganger.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:09 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
:D
Velkommen hit som registrert medlem :D
Så gleder vi oss på bilder.

alfaalfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:13 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Aug 2007 23:33
Innlegg: 91
Bosted: Sandnessjøen
Velkommen Stian
Jæft å sjå fleir ifrå "utkant" norge her og :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Hallo og velkommen inn i forumet..
Går ut i fra at den tempesten din er i lista over mine gamle biler...


Vedlegg:
Pontside6.JPG
Pontside6.JPG [ 92.08 KiB | Vist 5296 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:46 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
takk før dæ.. :D
men korsn i f får e te å legg ut bilda???


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:49 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
he he.. stemme nok dæ ja.. :D
e fekk då ikkje t å legg ut nå bilda.. men dæ gjær jo du :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
bildene må være under 256 kb.
Det står øverst på siden når du prøver å legge inn bildet... Ikke enkelt å se nei...


Vedlegg:
pontbaknh.JPG
pontbaknh.JPG [ 77.6 KiB | Vist 5289 ganger ]
pontramme2kj.JPG
pontramme2kj.JPG [ 54.82 KiB | Vist 5289 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
hmmm.. lenge sia d dær???


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Var ned i Porsgrunn å hentet denne for en del år siden...
Ble aldri ferdig med å sette den sammen... Må si at jeg angrer på at jeg kvitta meg med den...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:58 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Henta den for ca 4-5 år siden...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 23:58 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Hei og velkommen hit :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 00:01 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
:D artig å sjå gammle bilda av den,sjøl om den ser lik ut i dag..va dæ du som selt den t sandnessjøen?? du som ha sund motoren??


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 00:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Nei te begge spørsmålan
Motor var med alt nytt når jeg hentet den, men vet at det har vært mange eiere på denne etter meg... Men jeg måtte skrive under på salgsmelding her i vår... :)

Den 6.6.04 var første og siste gangen jeg så den i gang (vårmønstring trondheim)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 00:30 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
hmmm.. når e fekk den vist dæ seg at tre frost plugga va borte.. satte inn nye å starta opp.. gikk veldig fint men vannet gikk i olja, så ska riv sundt å sjå ke d kan va.. ser skummelt ut før at den e sunnfrøse innover.. men e jo lov å håp at dæ kan va nå anna :? mangla no div dela t den. bla vindus lister ..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 00:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Aug 2007 12:55
Innlegg: 342
Bosted: stavanger
Hei og velkommen :D

_________________
For å irritere naboen min som klager på rotet mitt ønsker jeg å kjøpe mest mulig huggebiler i stavangerområdet. har du ett vrak ring 92860671


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support