AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:52

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 23 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Aug 2008 00:30 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 13. Jul 2008 22:08
Innlegg: 11
Bosted: Namsos
Da var radiator feste laget, knakk til en plate i aluminium, å skruvde på 8)

Bilde

Monterte coiloverne fram i dag, noen bilder fra prosessen =D>

Bilde

orginal fjæra var vanvittig lang, skulle ikke tro at den fikk plass :o
Bilde

Demperen på plass
Bilde

Da var alt montert og ferdig :P
Bilde

Skiftet dekk framme i dag også, la på 235/45-17, hadde 255/50-17 før, har det bak fortsatt, så det ble litt snodi med mindre profil fram. blir vell ikke lenge før jeg går tilbake til 50 profil :oops:

Tok rotta på bakdekkene før jeg la om.
skulle bytte til mindre dekk fram, så flytta framdekka bak siden de var nye. Måtte nesten slite ut gamle bakdekka først :twisted:

Bilde

_________________
Chevrolet Corvette 1978


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Aug 2008 06:40 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
:D
Morro se at dere driver på i Namsos. Dere trenger vel sårt flere biler i miljøet dere som oss :wink:
Foresten meget stilig bil. Syntes fargen løftet bilen enormt mye.
Godt jobba.

alfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Aug 2008 10:33 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 13. Jul 2008 22:08
Innlegg: 11
Bosted: Namsos
Er ikke så stort miljø enda, men det blir vel flere etter hvert.

Lørdag skal det være Amcar treff på lidl i namsos fra
11-16 :P
så hvis du har mulighet til å komme, gjerne ta med deg så mange amcar som mulig, så hadde det vært veldig fint :shock:
er da vell ikke så langt å kjøre fra rørvik.
Er jo Martna i namsos nå :shock:

Kommer muligens en reportasje om treffet i NA i morgen tror jeg. =D>

_________________
Chevrolet Corvette 1978


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Aug 2008 23:18 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 20. Mar 2007 22:58
Innlegg: 105
Bosted: Spillum
satan det var stor forskjell på de fjærene.
Kommer ikke over det enda jeg:S

Men de var bra det gikk glattere å få inn de nye, en det var
å få ut de gammle:P

_________________
1963 Chevrolet C10 Stepside Pick-Up
(prosjektbil) http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2709


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 01:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 19. Des 2006 00:50
Innlegg: 200
Bosted: Drammen
Dette ser bra ut!
Veit du om coilovers må vises og godkjennes, eller er det bare å montere og kjøre?
Har planer om en liten utskiftning på bilen vår selv...

Mentor'n...

_________________
--== Team Redneck ==--
BBC + MPG = WTF
Alt er mulig, noe er bare vanskelig!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Aug 2008 11:03 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 13. Jul 2008 22:08
Innlegg: 11
Bosted: Namsos
Det er jeg ikke sikker på.... :oops:

_________________
Chevrolet Corvette 1978


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 16. Aug 2008 14:45 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 11. Aug 2008 18:17
Innlegg: 26
Der var den og ja. Har sett den tura litt frem og tilbake her i byen. Fin bil. Litt små lakkskader her og der, men det må man bare regne med. Har du vært borti noe med fronten på den? Så du hadde en liten skade.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 16. Aug 2008 17:58 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 13. Jul 2008 22:08
Innlegg: 11
Bosted: Namsos
ja, er en del lakkskader :oops:
Nei, den var slik når jeg kjøpte den :roll:

_________________
Chevrolet Corvette 1978


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 23 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support