AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 19:33

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 00:57 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
er nok NOS den får å ikke noe LPG nei...hihi :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 07:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 19. Des 2006 00:50
Innlegg: 200
Bosted: Drammen
Regna jo nesten med det...
Yet again, det er et monstrum :D
Tøff bil!

Mentor'n....

_________________
--== Team Redneck ==--
BBC + MPG = WTF
Alt er mulig, noe er bare vanskelig!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 08:02 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 02. Jul 2008 22:04
Innlegg: 38
Bosted: Bryne
Bead-lock skrev:
Har det blitt noen nye gotider på bilen i sommer eller? :roll:


Fikk satt ny pers på gardemoen, fikk kun kjørt 2 drag på fredagen:(

første drag gikk på 9.55, drag nr 2 med litt gass 8,75 og 243kmt med 1,25 60ft ( 1/8 på 5,5 og 199kmt ) Så bilen funker som bare det.

Rykte seier at O store er på vei nedi en råsa camaro? va med en duel på Street finales??? (3 dagers stevne)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 08:08 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 02. Jul 2008 22:04
Innlegg: 38
Bosted: Bryne
Mentor skrev:
Goddamn...Det der ser ut som et helsikes maskineri!!!
Lagd for å gå fælt :D
Gass, sier du? håper jeg skjønte det som NoS, ikke LPG :P
(Fikk en liten diskusjon her, bare :lol: )

Anyways, TØFF bil!!!

Mentor'n...


Det er nok lystgass ja :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 11:39 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
nova68 skrev:
Bead-lock skrev:
Har det blitt noen nye gotider på bilen i sommer eller? :roll:


Fikk satt ny pers på gardemoen, fikk kun kjørt 2 drag på fredagen:(

første drag gikk på 9.55, drag nr 2 med litt gass 8,75 og 243kmt med 1,25 60ft ( 1/8 på 5,5 og 199kmt ) Så bilen funker som bare det.

Rykte seier at O store er på vei nedi en råsa camaro? va med en duel på Street finales??? (3 dagers stevne)


8.75... ja.. det går nedover... :wink:

O-Store blir klappet på å snakket pent med hver dag nå ja.. :D

Street finales? Gardemoen?
Neinei...

Duel?? fint her oppe på E-18 vet du... :wink:

Nei, Blir det noe den helgen, så blir det vel i Hirtshals i Danmark...
Tross alt nesten gratis...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 12:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Aug 2007 12:55
Innlegg: 342
Bosted: stavanger
Bead-lock skrev:
Nei, Blir det noe den helgen, så blir det vel i Hirtshals i Danmark...
Tross alt nesten gratis...


hvilken helg er dette i hirtshals? :oops: :D

_________________
For å irritere naboen min som klager på rotet mitt ønsker jeg å kjøpe mest mulig huggebiler i stavangerområdet. har du ett vrak ring 92860671


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 19:46 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 02. Jul 2008 22:04
Innlegg: 38
Bosted: Bryne
Bead-lock skrev:
nova68 skrev:
Bead-lock skrev:
Har det blitt noen nye gotider på bilen i sommer eller? :roll:


Fikk satt ny pers på gardemoen, fikk kun kjørt 2 drag på fredagen:(

første drag gikk på 9.55, drag nr 2 med litt gass 8,75 og 243kmt med 1,25 60ft ( 1/8 på 5,5 og 199kmt ) Så bilen funker som bare det.

Rykte seier at O store er på vei nedi en råsa camaro? va med en duel på Street finales??? (3 dagers stevne)


8.75... ja.. det går nedover... :wink:

O-Store blir klappet på å snakket pent med hver dag nå ja.. :D

Street finales? Gardemoen?
Neinei...

Duel?? fint her oppe på E-18 vet du... :wink:

Nei, Blir det noe den helgen, så blir det vel i Hirtshals i Danmark...
Tross alt nesten gratis...


E18 :shock: Nai nai tørr nok ikke det.


Hvor mye koster det og kjøre i Danmark? er det 2 dager?, løser du engangs lisens? og hvor fort kan du kjøre på den??

Ølbøen 23-24 aug.

Er noe fra Rogaland som reiser,mener dei skal bo hos Reime`n.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 21:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 20. Apr 2008 19:47
Innlegg: 20
Bosted: Denmark
Hei her er hjemmesiden til arangsjøren av dette stevnet http://www.402meter.dk/public_html/index.php

det er forhåndspåmelding ca 150 biler max.


her er min Hjemmeside
http://www.reimedynatestning.dk/
mvh

Tarjei Reime


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Aug 2008 22:30 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 02. Jul 2008 22:04
Innlegg: 38
Bosted: Bryne
Reimeracing skrev:
Hei her er hjemmesiden til arangsjøren av dette stevnet http://www.402meter.dk/public_html/index.php

det er forhåndspåmelding ca 150 biler max.


her er min Hjemmeside
http://www.reimedynatestning.dk/
mvh

Tarjei Reime


Hei Terjei

Takk for sist, står det bra til i Danmark??


Fant ikke noe regelverk, løser du lisens på plassen og kjører hvor fort du ønsker?? Vet du??

Blir banen preppet?

I Norge må du ha vogn og personlig lisens for og kjøre raskere en 10 sec.
Er det likt i Danmark??

Mvh Geir Stensland


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Aug 2008 05:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 20. Apr 2008 19:47
Innlegg: 20
Bosted: Denmark
hei Geir her er alt ok
reglene sier,

§ 14. Biler som stiller op i 402m race skal være indregisteret og med ansvarsforsikring som minimum
( prøveplader accepteres ikke ), bilerne skal gennemgå en teknisk undersøgelse før der bliver
udstedt køretilladelse. Alle kører skal benytte hjelm.

Der vil ikke blive indført hastigheds eller tidsbegrænsning.

dette er regelverket, litt enklere en det Norske ?? :lol:

for komplett regelverk se under "SKAL SES" på 402s hjemmeside
resten av regelverket har med opførsel på flyplassen å gjøre

mvh

Tarjei Reime


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Aug 2008 12:06 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
Reimeracing skrev:
§ 14. Biler som stiller op i 402m race skal være indregisteret og med ansvarsforsikring som minimum
( prøveplader accepteres ikke ), bilerne skal gennemgå en teknisk undersøgelse før der bliver
udstedt køretilladelse. Alle kører skal benytte hjelm.

Der vil ikke blive indført hastigheds eller tidsbegrænsning.

dette er regelverket, litt enklere en det Norske ?? :lol:



Detta er regelverk slik vi liker det... :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Aug 2008 12:07 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
nova68 skrev:
Bead-lock skrev:
nova68 skrev:
Bead-lock skrev:
Har det blitt noen nye gotider på bilen i sommer eller? :roll:


Fikk satt ny pers på gardemoen, fikk kun kjørt 2 drag på fredagen:(

første drag gikk på 9.55, drag nr 2 med litt gass 8,75 og 243kmt med 1,25 60ft ( 1/8 på 5,5 og 199kmt ) Så bilen funker som bare det.

Rykte seier at O store er på vei nedi en råsa camaro? va med en duel på Street finales??? (3 dagers stevne)


8.75... ja.. det går nedover... :wink:

O-Store blir klappet på å snakket pent med hver dag nå ja.. :D

Street finales? Gardemoen?
Neinei...

Duel?? fint her oppe på E-18 vet du... :wink:

Nei, Blir det noe den helgen, så blir det vel i Hirtshals i Danmark...
Tross alt nesten gratis...


E18 :shock: Nai nai tørr nok ikke det.


Hvor mye koster det og kjøre i Danmark? er det 2 dager?, løser du engangs lisens? og hvor fort kan du kjøre på den??

Ølbøen 23-24 aug.

Er noe fra Rogaland som reiser,mener dei skal bo hos Reime`n.


Bli med til Stockholm da vel... :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 30. Aug 2008 22:49 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Mai 2007 19:06
Innlegg: 2353
Bosted: Rørvik i vikna\ 16 mil nord for Namsos -16 mil sør for Brønnøysund
:D
Åssen går det med Novan..Slitt noe dekk i sommer?

alfa

_________________
alfa

-= 57chevrolet Belair =-
-= 76 Chevrolet Corvette =-
-= 57 Cadillac sedan Deville =-
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 16:38 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 02. Jul 2008 22:04
Innlegg: 38
Bosted: Bryne
alfaalfa skrev:
:D
Åssen går det med Novan..Slitt noe dekk i sommer?

alfa



Hei

Joda har vert litt kjøring, men mest på bane.

Noen video snutter fra Rigth on street finals.

http://www.youtube.com/watch?v=VCm9odF1Q5A
http://www.youtube.com/watch?v=81g9efKrL1Y
http://www.youtube.com/watch?v=RUSPztcGaZ4


Såg foresten den gamle Novaen din var på treff på sola i helga.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 02. Sep 2008 16:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 17. Sep 2007 21:36
Innlegg: 138
Bosted: Son
Driiiitcool nova 8)

_________________
Vik Racing....The Best Damn Garage in Town

66 El Camino


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support