AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Jul 2008 02:33 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 30. Jun 2007 23:46
Innlegg: 87
Bosted: Narvik, Nordland
Deilig Camaro spotted på Autolink I Narvik i kveld/Natt..

Bilde

Bilde

:)

_________________
"Cruisin' is not a crime."
Spotted In Narvik


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 01:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 30. Jun 2007 23:46
Innlegg: 87
Bosted: Narvik, Nordland
"Spotter" stadig fine biler i Narvik nå på sommern!

Bilde

Bilde

:)

_________________
"Cruisin' is not a crime."
Spotted In Narvik


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 13:46 
Avlogget
Site Boss
Site Boss
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jan 2006 01:10
Innlegg: 818
Bosted: Hokksund
Flott Buick Skylark observert ved Hals i Danmark for en uke siden.


Vedlegg:
Skylark3.jpg
Skylark3.jpg [ 146.07 KiB | Vist 9551 ganger ]
Skylark2.jpg
Skylark2.jpg [ 77.1 KiB | Vist 9550 ganger ]
Skylark1.jpg
Skylark1.jpg [ 116.95 KiB | Vist 9553 ganger ]

_________________
Morten R. N.

88 Ford Mustang GT Convertible
79 Ford Mustang Ghia 5.0 Notchback, prosjekt

www.morten.com - - - www.fox-body.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 18. Aug 2008 13:28 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 30. Jun 2007 23:46
Innlegg: 87
Bosted: Narvik, Nordland
MYE fine amcars i Kiruna, Sverige gitt!

Fikk bare knipsa litt da jeg er uten eget kamera.

Bilde

Bilde

:)

_________________
"Cruisin' is not a crime."
Spotted In Narvik


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 19. Aug 2008 21:27 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 30. Jun 2007 23:46
Innlegg: 87
Bosted: Narvik, Nordland
Spotta på Monstertruck Show her i Narvik i kveld:

Er vel amcar nok, råere lyd på "biler" må du lete litt etter!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

8)

_________________
"Cruisin' is not a crime."
Spotted In Narvik


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 19. Aug 2008 23:18 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 05. Feb 2008 22:11
Innlegg: 30
Bosted: hordaland
Denne såg skummel ut :twisted: Var på Right On motorshow i Bergen på Søndag


Vedlegg:
Bilde 252.jpg
Bilde 252.jpg [ 130.03 KiB | Vist 9291 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 14. Sep 2008 17:12 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Shame skrev:
Spotta på Monstertruck Show her i Narvik i kveld:

Er vel amcar nok, råere lyd på "biler" må du lete litt etter!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

8)


Ser man på. Van`n oppe og går igjen jo. Når dem var på Jessheim knakk bakselen på høyre sia, så måtte litt redningsarbeid til for og få den unna og stabla opp så dem fikk lekt videre med Pick-up`n og voyager`n.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Søn 04. Jan 2009 14:36 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Stunt showet på Jessheim.

Bilde
Bilde
Bilde

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Søn 04. Jan 2009 14:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Litt spotting bilder jeg hadde liggende.

Bilde
Bilde
Jeep på amerikanske skilter. passerte på vei hjem fra jobb i mai eller no.

Bilde
Corvette i Lillestrøm

Bilde
Cola bilen sto på Jessheim nesten hele romjula.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Fre 09. Jan 2009 09:59 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
Denne sto i Mandal en august kveld 08.


Vedlegg:
IMG_1748_1.jpg
IMG_1748_1.jpg [ 131.42 KiB | Vist 8727 ganger ]
IMG_1749_1.jpg
IMG_1749_1.jpg [ 117.63 KiB | Vist 8727 ganger ]

_________________
Man er lengre død enn levende.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Fre 09. Jan 2009 14:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
Og eieren av denne har tilbrakt en sommer på mitt hjemsted. :D :D


Vedlegg:
IMG_7762_1.jpg
IMG_7762_1.jpg [ 110.26 KiB | Vist 8669 ganger ]
IMG_7760_1.jpg
IMG_7760_1.jpg [ 179.3 KiB | Vist 8671 ganger ]
IMG_7759_1.jpg
IMG_7759_1.jpg [ 209.7 KiB | Vist 8672 ganger ]

_________________
Man er lengre død enn levende.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Lør 21. Mar 2009 21:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
Spangereid 21-3-09. 15 gode grader og biler å se.


Vedlegg:
005_1.jpg
005_1.jpg [ 186.83 KiB | Vist 8374 ganger ]
010_1.jpg
010_1.jpg [ 170.48 KiB | Vist 8372 ganger ]
013_1.jpg
013_1.jpg [ 148.4 KiB | Vist 8371 ganger ]

_________________
Man er lengre død enn levende.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Lør 28. Mar 2009 20:11 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 01. Okt 2008 14:57
Innlegg: 117
Bosted: Strømmen
E6 over Dovre torsdag 26. mars: Lincoln og Ford i retning Trondheim.

Vedlegg:
Dovre.jpg
Dovre.jpg [ 97.02 KiB | Vist 8129 ganger ]

_________________
Kjell Tobiassen


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Tir 31. Mar 2009 14:19 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 04. Mar 2008 20:50
Innlegg: 243
tobias1954 skrev:
E6 over Dovre torsdag 26. mars: Lincoln og Ford i retning Trondheim.

Vedlegg:
Dovre.jpg


Disse to hører hjemme i Molde området og er å se stort sett hver dag i sommerhalvåret :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Ons 01. Apr 2009 22:49 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Spotta denne i går jeg :lol:
Bilde

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support