AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 21:12

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3337 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 223  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 14. Jul 2008 18:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 19. Jan 2008 13:04
Innlegg: 103
Bosted: Askøy, rett utafor Bergen
pontchief skrev:

Sjekk bumper stickeren på vanen :lol:

Bilde


Legalize lutefisk :lol: :lol: :lol:

_________________
Har en '76 Camaro, jobber som elektriker, er sanger, og driver med mye annet!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Jul 2008 15:24 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 21. Jun 2008 14:46
Innlegg: 49
Bosted: Ellijay GA
Her er det full fart ser jeg, har ikke hatt tid til å skjekke forum på leenge..
Mange som vil ha hjem biler om dagen..morrsomt det :D
Flott å se så mange fine bilder fra Junaiten, nå er det snart min tur til å dra over igjen :D
Noen som har tips om bra RV park i TX eller :?:

_________________
KEJCars
http://www.shotgun.no

06 Ford Mustang GT
03 Ford Expedition


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 29. Jul 2008 09:34 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
KejCars skrev:
Her er det full fart ser jeg, har ikke hatt tid til å skjekke forum på leenge..
Mange som vil ha hjem biler om dagen..morrsomt det :D
Flott å se så mange fine bilder fra Junaiten, nå er det snart min tur til å dra over igjen :D
Noen som har tips om bra RV park i TX eller :?:


Det finnes mange RV parker å velge i mellom, det finnes bøker å få kjøpt som inkluderer de fleste.

Det beste er nok å kjøpe en sånn en.

Annbefalerer deg å ta ferja over til Galveston island og være der noen dager, spesielt hvis du har med unger. Ferja er gratis og du slipper å kjøre igjennom Houston.

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 29. Jul 2008 10:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 21. Jun 2008 14:46
Innlegg: 49
Bosted: Ellijay GA
Ja det er mange RV parker, er bare det å finne den rette.
Har sett at det finnes en kjemtykk bok med rv parker i, får vel kjøpe en slik.
Det som er viktig er at det er internet der, så jeg kan lete etter biler.

Skal ha Galveston i bakhodet, ettersom jeg ikke har hvert der enda.
Har fått med meg ganske mye av USA, men mangler det nordvestere hjørnet..

Noen som har hvert der ?

_________________
KEJCars
http://www.shotgun.no

06 Ford Mustang GT
03 Ford Expedition


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 29. Jul 2008 17:25 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 04. Mai 2007 10:45
Innlegg: 103
KejCars skrev:

Skal ha Galveston i bakhodet, ettersom jeg ikke har hvert der enda.
Har fått med meg ganske mye av USA, men mangler det nordvestere hjørnet..

Noen som har hvert der ?

Jeg har Seattle som base for de fleste av USA-turene mine. Har kjørt opp og ned vestkysten X antall ganger nå så litt erfaring har jeg jo fått etterhvert. Etter min mening er det nordvestre hjørnet noe av det flotteste USA kan by på. Nå har så klart hver landsdel sin sjarm så klart, men personlig ender jeg opp i Seattle nesten hver gang, nå står jo bilen min parkert der så da må en nødvendigvis dit for å hente den :).
Om jeg kan være til hjelp så send meg gjerne en PM.

_________________
2001,5 Dodge Ram 5.9 Cummins
1956 Chrysler 300B
1956 Chrysler New Yorker St.Regis 2dht
1956 Chrysler New Yorker Town & Country
1956 Chrysler Windsor Limousine


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 29. Jul 2008 22:09 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 21. Jun 2008 14:46
Innlegg: 49
Bosted: Ellijay GA
Har blitt en del stater gjennom årene, ca 38 tror jeg. Så har noen igjen, kona er oppe i 49.
Har kun hvert på vestsiden en gang, så skulle nok dratt ditt igjen ja. Har på følelsen at det er fint i det nordvestre hjørnet. Hadde tenkt å dra den veien sist tur,da vi kom ned fra Alaska. Men ble til at vi kjørte ned i Montana, øst for Rocky Mountain.
Vi har bilen parkert i New York, og vogna i Georgia. Men det frister å dra vestover for å see nytt land neste gang :D

_________________
KEJCars
http://www.shotgun.no

06 Ford Mustang GT
03 Ford Expedition


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 09:57 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Seattle, Oregon og Vancouver området skal vist være veldig flott og Seattle området ligner vel litt på Norge?

Jeg har noen kjenninger der , men har ikke hatt sjansen til å dra dit ennå.

For min del er det uaktuelt å finne meg en plass der, da jeg er avhengig av å tilbringe noen mnd av vinteren i strøk der det er mere sommerlige forhold når vi har vinter.

Vi skal nå i banken i løpet av uka, så vi håper at det blir det huset vi har vært å sett på i Cranfills gap i TX.

Jeg så foresten at nabogata heter Norway street. 8)

Noen bilder i fra en som hadde mange Ranchero's, ligger i nærheten til der vi spekulerer å kjøpe noe.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 09:59 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Noen til.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 13:02 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Dæven, her var det mange fine Forder! :D
Lykke til med huskjøp :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 16:04 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 21. Jun 2008 14:46
Innlegg: 49
Bosted: Ellijay GA
Egentlig så er det varme vi er på jakt etter når vi drar over også.
Men det er vel egenlig ikke et "must", bare å tilbringe noen mnd der borte holder for meg. Og jeg liker å se nytt land :D

Lykke til med huskjøp, blir nok ikke så lenge til vi begynner å se etter hus også.Men er ikke sikker på hvor den blir..enda.

Fint å se så mange bilder av Ford, spesielt Ranchero :)
Kjøpte en 72 Ranchero samme farge som på bilde, en kopis i Telemark kjøpte den. Nå er den nordover i steinrøysa vår ett eller annet sted.
Ser det står en 68 eller 69 der også...Er på jakt etter bryter til vifta/ac til 68 Rancheron min..tror du han har deler å selge? :)

_________________
KEJCars
http://www.shotgun.no

06 Ford Mustang GT
03 Ford Expedition


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 17:38 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
KejCars skrev:
Egentlig så er det varme vi er på jakt etter når vi drar over også.
Men det er vel egenlig ikke et "must", bare å tilbringe noen mnd der borte holder for meg. Og jeg liker å se nytt land :D

Lykke til med huskjøp, blir nok ikke så lenge til vi begynner å se etter hus også.Men er ikke sikker på hvor den blir..enda.

Fint å se så mange bilder av Ford, spesielt Ranchero :)
Kjøpte en 72 Ranchero samme farge som på bilde, en kopis i Telemark kjøpte den. Nå er den nordover i steinrøysa vår ett eller annet sted.
Ser det står en 68 eller 69 der også...Er på jakt etter bryter til vifta/ac til 68 Rancheron min..tror du han har deler å selge? :)



Jeg har visitt kortet hans en eller annen plass, skal se om jeg finner det.

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 20:35 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 21. Jun 2008 14:46
Innlegg: 49
Bosted: Ellijay GA
Fint med litt info ang Ford Ranchero stedet :D

_________________
KEJCars
http://www.shotgun.no

06 Ford Mustang GT
03 Ford Expedition


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 23:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 19. Des 2006 00:50
Innlegg: 200
Bosted: Drammen
Hahaha!
"If you've got one car that's runnin', and fourteen that don't, you might be a redneck""...
Hadde vært fint med ei tomt på den størrelsen...Da hadde det blitt stua vekk mye rart, gitt!

Noen som er kjent i Colorado, i nærheten av Denver? Har nemlig ei tante som bor nemlig der, så skulle jeg få nesa over dammen, så har jeg ihvertfall tak over huet :D

Mentor'n...

_________________
--== Team Redneck ==--
BBC + MPG = WTF
Alt er mulig, noe er bare vanskelig!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Jul 2008 23:28 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 21. Jun 2008 14:46
Innlegg: 49
Bosted: Ellijay GA
It's a lot of redneck's out there...og morro er det :D

Colorado er en av de statene jeg ikke har besøkt gett, men er vel noen som har litt info til deg skulle jeg tru..
Sett nesa over, det blir gøy uansett 8)

_________________
KEJCars
http://www.shotgun.no

06 Ford Mustang GT
03 Ford Expedition


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 31. Jul 2008 22:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 19. Des 2006 00:50
Innlegg: 200
Bosted: Drammen
For svarte da, en blir jo nesten nødt til å fly!
Eventuellt ta båt da, men det tar nok sin tid?

Har sett en hel del bilder fra tante, så det ender nok opp med at jeg tar turen.
Står på amerikansk jord, ringer og sier "Hei tante, her er jeg" :P

Mentor'n...

_________________
--== Team Redneck ==--
BBC + MPG = WTF
Alt er mulig, noe er bare vanskelig!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3337 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 223  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support