Ja tenkte jeg måtte oppdatere litt her siden jeg ikke har fått jort det på en stund.
Har jobbet ganske mye med karosseriet i det siste og fra idag er det kun 1uke igjen til lakkereren min skal ta over jobben å få lakkert denne kjerra:D
Har sparklet og pusset litt over enkelte flekker og fått sprøytet fyller over bagasjeromsluka, taket og begge framskjermene:)
Ble ganske bra egentli på alt sammen:)...Selv om jeg er VELDI usikker osv osv...
Her er vertfall noen bilder:
Bagasjeromsluka etter ferdigpusset fyller.
Ene framskjermen før fyllerlegging
Etter fylleren
En annen vinkel..
Passasjerdøren har vert litt arbeid på men har gått i grunnen veldi greitt å sparkle og fikse. Er kjekt så lenge en har fine Flater...
Er noe drit så fort skjermene å buene å kantene kommer:D
Satser på å få legge resten av fylleren i morgå på bilen.
Våtsliper bare lett med 400 over hele bilen deretter får lakkeren ta over jobben. Han får se over. eventuelt fin slipe litt enkelte steder og deretter sprøyte ivei:D
Har kjøpt inn 4.liter med rødfarge, og ca 3liter med klarlakk. Har også en del fyller igjen om det skulle stå på spill:D
Gleder meg så en liten unge til dette er ferdi:D...
Kunne selfølgeli ha laget eit mye større prosjekt ut av denne bilen her.
For eksempel kunne jeg ha heve ut interiøret og motoren og tatt hele bilen fra Scratsj når det gjaldt lakkeringen. Men jeg har faktisk INGEN andre biler

, så jeg er veldi AVHENGI av å få kjøre litt snart me denne.
Må liksom låne en bil me foreldrene mine hele tiden, noe som er litt tiltak