ouff!!!
en 4Xx skal ikke senkes er mitt synspunkt

er det noe som bør gjøres med disse er det heving
Er ikke bra på våre norske veier med forlite gummi på disse tunge kjøretøyene. MEN det er MITT synspunkt da.
Lovlige ting å gjøre med disse er "bare" 5% regelen da det ikke finns TUV godkjente sett til disse desverre.
Orginalt er det 235/85-16 på disse så du kan med breddere få på 335/45-20
noe som i mine øyne ser sykt ut
Det finns en kalkulator på
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html hvor du kan prøve deg frem litt.
Personlig hadde jeg gått for 33*12,5-16 eller lignende i typen MTR eller MUD
_________________

-91 subb, Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Medlem nr 5 Østfold Offroad Klubb
http://www.offroadklubben.noaktiv bruker
http://www.pirate4x4.no http://www.offroad.no http://www.amcarforum.no