AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør 19. Apr 2008 00:27 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 13:58
Innlegg: 23
Bosted: ulsteinvik
:D Sitter her på sjøen å leser alle innlegg om mange fine prosjekter, so no fekk ej endeli ånda å tok å bestilte nokre kjekke ting til min 73 Barracuda.Har no bestilt converison kit for serpentin reimer fra summit. (Blackbird ordna dette forrige uke).Frå Year One he ej sendt inn ei ordre på 9 items.
Nytt dørkteppe ,nye dørk matter m cuda logo.ny grainvood insert til midt konsoll, nye instegs lister, fordelerlokk , rotor og pluggledninger.Litt ytre sminking måtte til so ej bestilte eyebrow spoylersett foran.For å tilfredsstille Johs sitt irritiasjonsmoment blei ledningsnett til startsperre /reverslys også bestilt. Ny converterblir montert 3000rpm stall, sperre i bakaksel,fra eaton trur ej d va.Ny bagasjelokk pakning skal monters.
Nye skrapelister skal monters. Når bakaksel blir demontert blir d full overhaling av bremser bak.At disse siste punkta ikkje e utbedra e berre en ting å sei om GIDDALAUSE men he trua no framover. For disse delane he ej hatt liggande lenge.MÅ også ordne litt opp i el anlegg.

_________________
73 Barracuda,02 Tahoe.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Apr 2008 09:27 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 09. Jun 2006 12:47
Innlegg: 57
Bosted: Hareid
bli vanskeli å løyse ut dinne her,når ej kjeme å henta den :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Apr 2008 22:15 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
:) ja da har du litt å holde på med da , når du kommer heim , hold oss oppdatert med bilda da :wink:

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Apr 2008 23:14 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 13:58
Innlegg: 23
Bosted: ulsteinvik
Skal prøve å få lagt ut bilder mens jobben pågår. Blir vekke til begyndekse av juni, so d blir maraton midt i sesongen ditte her.He no fått bekreftelse i frå Year One at ordren er prossesed so dei sei, he hatt den på vent då dei ikkje hadde alt på lager.Må forresten skryte av god serice frå dei.Delane blir sende med UPS WORLDWIDE.E d noken so veit kor d blir med forolling og momsing , blir ditte direkte belasta visa kortet ,eller vil ej få ei etter regning fra den grådige statskassa?He no fått oppretta konto med Jet carrier so d blir vel å bruke dei for ettertida.

_________________
73 Barracuda,02 Tahoe.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 28. Apr 2008 09:06 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 09. Jun 2006 12:47
Innlegg: 57
Bosted: Hareid
sist ej kjøpte får summit,kom delane levert på døra heime,so kom regninga frå UPS et par veke etterpå.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support