Pappa Wolf skrev:
Han har ikke tid til å svare, han svever på en lille sky! hehe
Så rett så rett
Joda kara nå skal dere høre åssen dette gikk.
Jeg hadde jo et inntens ønske om å kunne vise for meg et kontrollskjema med bare nuller.
Men min flaks vil ikke slike ting desverre..
Jeg organiserte unger og smurte matpakker og styra på for å gjøre alt klart for kontrollen.
Fikk bestemora oppover, satte meg inn i pasienten (Novan) og dro ganske så selvsikker nedover til verkstedet.
Da jeg svingte inn der sto det haugevis med biler parkert midt på plassen som om de hadde regna ned fra himmel'n (les idiotisk parkert).
og med den svingradiusen Novan er utstyrt med kreves det en del tolmodighet og muskelservoen fikk kjørt seg før jeg hade fått plasert snuten inn mot porten jeg liker kalle Løvens hule.
verkstedskompisen som hadde litt kjenskap til pasienten fra før, hilsa glad og fornøyd at nå var det på tide å kjøre inn
ja ja..jeg starta opp jeg og ble var en liten røykdott som svevde opp mellom meg og grantrattet...

Sneipen hadde jeg jo kasta for 10 minutter siden..plstelig kom det masse røyk opp fra panseret.
jeg slo av tenninga og registrerte at vekstedskisen allerede hadde vippa opp panseret.
Jeg gikk ut i den forvissning om at kontrollen ville avlyses og at under panser fantes det nå bare smeltede klumper av det som en gang var et ledningsnett
Men det viste seg at det hadde smeltet 3 ledninger fra plugg nr 2 av 2 som kommer ut fra torpedoveggen.
Den 1 pluggen inneholder lys o horn og slike ting.
Vi dro ut den skadede pluggen og bestemte oss for å gjennomføre kontrollen.
Det viste seg at lysene fungerte utmerket.......MEN.
Jeg sitter nå her med et kontrollskjema fullt av nuller...men helt alene der nede står det et lite 2 tall som til min forargelse forteller meg om at Novan har defekte vindusviskere dvs..ingen funksjon
Det er så man får lysst til å grine..
alfaalfa
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275