AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 26. Jun 2026 19:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 141 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 06. Apr 2008 18:54 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Må få finne ut om jeg må planslipe de eller ikke. Så må jeg bestille pakningesett.

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Apr 2008 16:14 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Komplett pakningesett, termostat og ventil tetninger er bestilt hos Jegs og kommer mest sansynlig neste uke.

Topper blir levert på mandag til Cylmo for en sjekk og overhaling av ventilseter. I værstefall plansliping.

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 13. Apr 2008 11:46 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Toppene er klar for levering i morgen, håper de gjør det de må gjøre i morgen slik at jeg får de tilbake på tirsdag.

Jeg ser at det blir mye arbeid og lang tid igjen før jeg får sammen alt. Det er mye mer arbeid enn det ser ut til å være desverre. Når jeg ser alle de fine amcar'ene på veien nå for tiden ønsker jeg også at jeg kunne ute å cruise.
:( men men jeg skal ikke gi opp motet, det er bare toppakningskifte :P.

Topppakningene og termostat osv kommer nå på mandag:

Ship date
Apr 15, 2008
Estimated delivery
Apr 21, 2008 by 6:00 PM
:) Skal rengjøre innsuget å få ut sotet som har lagret seg der i dag tenker jeg. Så skal jeg se om jeg får rengjort ventilene også. :)

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Apr 2008 08:43 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Da har pakken min kommet frem til Gardermoen. Satan, fra USA til Oslo på 2 dager, og det var til og med innom frankrike!
Jeeze, detta blir dyrt i frakt gutter.. :P

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Apr 2008 08:50 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Du tror ikke det ville ha været billigere, å dra å hente delerne sjøl, derover, å tage dem med som håndbagasje på flyet??? :P :P :P

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 18. Apr 2008 11:58 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Neppe :P
Men ja når jeg drar tilbake til California på ferie en gang... så skal jeg dra full bagasjen med deler.
Klær er oppskrytt! :D

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 21. Apr 2008 13:32 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
da er delene her.. fikk 2 sett med pakninger.. :O Noen som trenger komplett pakningesett til 305 83-93 SB Chevy så si fra, dere kan få det for 600kr! :) Koster 1200kr på US Auto Parts.

Skal ute i garasjen nå å begynne å gjør klart til monterting osv. Håper ikke dette tar så sinsykt mange dager. Må ha nye eksosmanifold bolter, der eksosmanifolden kobles på resten av eksosanlegget. :) alle 4 brakk gitt.

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Apr 2008 10:44 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Da har jeg montert ventilfjærene, skal gjøre klar for å sette toppene på blokka i dag! Må innom Tore Topplokk etter arbeid å få henta en ventil shim.. har mistet en desverre. :(

Så må jeg få levert inn radiatoren å få den tettet. :( Så dette blir.. forhåpentligvis klarer jeg å få bilen på veien til helga!

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Apr 2008 11:24 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Høres bra ut at den snart er på veien igjen. :D

Det e vær og føre for crusing nå. 8)

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Apr 2008 12:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 31. Jan 2007 15:56
Innlegg: 286
Bosted: Trondheim
Bra innsats! Men ikke stress for mye, sørg for at du gjør det skikkelig.
Veldig irriterende å angre på enkle ting man burde ha gjort under monteringen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Apr 2008 12:21 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Skal ikke stresse noe nei! :P Er meldt regn til helgen her.. så veit ikke hvor mye cruising det blir da. :(

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 22. Apr 2008 19:25 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Det er ikke været, som avgjør, om du cruiser, det er du!!! :D

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Apr 2008 08:19 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Fått meislet ut av innsuget i går da.. Fy flate sier jeg bare. Begge kanalene i midten var helt fylt med forkullet olje.
Det var sinsykt mye arbeid for å få ut alt det der, men jeg tror det skal være i orden nå. (Er ikke rart ting gikk dårligere).

Fått montert på ventilene i går også. I dag skal jeg skru ut radiatoren, få den levert inn på rep.. så skal jeg sette på toppene.

Spørsmålet er, kan /bør man bruke topp bolter fler enn 1 gang?

Eksosmanifoldene får jeg fikset i dag..
Dette blir det gitt!

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Apr 2008 09:41 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Da har jeg fått levert inn radiatoren til reperasjon i dag.
Dette går fremover, håper på å få gjort en del arbeid i helgen.
Har kjøpt meg xbox 360 :P Så blir litt spilling også da :P

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 24. Apr 2008 21:04 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Da har jeg montert topper! :D Skal se om jeg får montert innsug og rengjort litt i helgen, må også rydde garasjen nå å rense verktøy.
xD
er glad!

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 141 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support