Ja ja. jeg er ikke så god til å huske, å tage bilder!
Når først jeg begynner å jobbe med bilen, glemmer jeg alt annet omkring mig!
Har presteret å blive ringet op, af chefen, som spurgte, om ikke det var på tide at jeg tok kvelden! han havde været på byen, en fredag efter jobb, og på veien hjem, kom han forbi garasjen, hvor jeg stadig jobbede, KL 0300,
jeg havde glemt alt omkring mig, som vanligt!
så jeg plejer å ha en ægge klokke ute i garasjen, så når den kimer, er tid til en kop kaffe, eller et par bilder, eller å gå ind å sette sig, å se hvad som skjer ute i verdenen!
Desværre er jeg ganske god til å glemme den klokke inne
Så ofte er det kona, som leker klokke!
Det har derved hendt mere end een gang, at jeg har hørevern på, så kan jeg ikke høre henne! hehe
Nå, i dag, er det ikke blevet til så meget, bare demontering av topperne, og lakkering av dekslet til registerkjedet!
Og rengjøring av oljepumpen, og filteret, som sitter på sugerøret! (Fy pokker, den var fuld av drit!) ikke noget å sige til at oljetrykket dalede kraftigt, på tomgang!!
Driver å leker med eddike, i skyllekanalerne, bare for at se om et gammelt kællingeråd funker!
Rust og andre ubehagelige avlejringer, skal kunne løses op, ved hjælp af varmt vand og eddike!!! skal blive intressant å se om det funker!!!
nå, jeg har fået størrelsen på bilderne lidt ned, så jeg kaster lige et par stykker ut!
Skal bare bade barna, så skal jeg ut å fjerne rust, fra vannpumpen! hehe