mopar man skrev:
hei
gratulere med skilter.ja det kan være et sabla styr når man skal ha reg en usa bil.noen biltilsyn har begynt og blande sammen reglene for ny import av nyere biler som kun skal godkjennes på enkelte plasser.fikk problemer i fjord da jeg var i nabobyen og skulle registrere pga ferieavvikling. han som sku registrere den var alene på jobb og var ikke helt sikker på dem nye reglene,så han ringte til en dust i bodø og der va det bråstopp.måtte dokumentere at det var original motoren og at den ikke var trimmet på noe vis.men det gikk no bra da ferien var over her i mosjøen.måtte kjøre med prøveskilt til trondheim i august.driver og skal bygge meg en challenger med 528 hemi.skal bygge den så man kan kjøre svinger med den.den blir vel en gul ta clone.har kjøpt et ta panser fra year one.den har glassfiber framskjermer.har kjøpt convo pro felger til den og.det blir neste vinter prosjekt.
har lyst til og dra til lillestrøm i år men har ikke ferie før helga etter.det går no et par av mine gamle biler i traktene der så det hadde vært greit og fått sett dem live igjen.
lykke til med cuda kjøringa
mvh runar
Jo takk så mye
Det var mest hjul og ratt han hang seg oppi. Han hangs seg også opp i lather barsene, men det fikk jeg snakket han vekk fra. Plus noe med styringen. Også hnag han seg opp i Hood pinsene, men når jeg sa at de var original levert på bilen, noe de er, så var alt greit der også.
Men jeg har fått merknad i vogn kort at bilen kun skal brukes til treff og spesielle annledingen. Noe som betyr hverdag for meg om sommern
Hadde jo vært kult om du tok deg en tur. Jo flere Mopar forlk vi er jo bedre. Er ikke så mange av oss der akkurat