AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 26. Jun 2026 17:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 141 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Feb 2008 16:22 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Da har jeg brukt litt tid på å skifte ut det utvendige dørhåndtaket på førersiden og tonet vinduene på bilen med 35% fra Torshov.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 09. Mar 2008 11:51 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Ikke så alt for mye har skjedd i det siste. Har tatt bilen ut av garasjen, ryddet litt der inne og skal sette den inn igjen og jekke den opp bak med bukker slik at jeg får sett på speedometervaieren og kassa.

Anyhow, her er litt bilder:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 14. Mar 2008 14:52 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Da har jeg funnet ut at topppakningen er gåen, den må byttes. Så må jeg kanskje bytte stempelringer og kanskje topper. Men men, alt ordner seg og jeg regner med å være ferdig så snart som mulig.
Skal bruke påskeferien på å skru fra hverandre igjen, så kan jeg få lakkert opp ting å tang. Rensket innsuget osv når det først er ute.
Er MYE olje og skitt der rundt om kring. :P

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 25. Mar 2008 23:34 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 21. Mar 2008 19:58
Innlegg: 139
Bosted: trondheim
koss går det med toppakning bytte?

_________________
loud pipes save lives


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 01. Apr 2008 21:58 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Går fint, har vært litt lite ork å gå ute i garasjen den siste måneden. Bilen har bare stått der den. Demonterte toppene i dag, utrolig spennende å se innmaten av en motor for første gang på egen hånd!
:D

Skal se over toppene i morgen, å få tatt en evaluring om de på byttes eller ei.
Håper jeg blir ferdig så fort som mulig.. Sommern kommer satans fort!

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 01. Apr 2008 22:05 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
trur du at du når det! sesongen er jo igang! hehe

men det er flott jobbet, bilder???

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 09:50 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Skal fikse litt bilder ja :)
Ja sesongen er i gang.. :P Travelt!! Er stressa værtfall.
Skal kjøpe ny bensintilførsel til gassern da jeg bøyde den når gassern skulle av. :/ Hva anbefales, braided steel line eller bare en vanlig en til en monte carlo?

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 10:17 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 01. Apr 2008 23:47
Innlegg: 2
hehe, når det gjelder slike ting er det greit å bo i nord :roll:
Sesongen er ikke startet helt enda her oppe :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 10:20 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
På Thunderbirden, kappede jeg det org. røret, og satte ind vanlig bensinslange!
har der i mellem et chrom bensinfilter, med udskiftbare filtre!

du kan uten problemer bruke braided steel tubing!

vil sikkert se ganske tøfft ut med det!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 10:54 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Koster dog litt mer, $30.. men men koster meg sikkert like my å få kjøpt alt jeg trenger også viss jeg ikke skulle ha gått for det.

Kunne tenkt meg å hellakkere bilen også neste år.. :P Det er litt gåsehud i lakken.. eller en del gåsehud :/

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 11:18 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Du får kjøpt steel hose i norge også! husker ikke lige hvor, utenom steinar stolen!

eller de andre dyre butikkerne!

aner ikke hvad det koster, men du får det garanteret fortere, end ved å bestille det i usa!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 13:05 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Sant, men jeg må bestille pakningesett fra statene uansett, fordi det koster 1200kr her på usautoparts, mens jeg får det for 400kr i usa.


Nuff said.

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 14:10 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
trur det kan bedre betale sig at bestille det hos sarpsborg motor!

det er noget han har på lager, og du har det i løbet af tre dager!

det er bedre end å vente i tre uker på den sendingen fra usa!

kan jo tenkes, at han er villig til å slå lidt av prisen, med den lave dollaren vi har for tiden! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 18:46 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 22. Mai 2007 12:21
Innlegg: 278
Bosted: Trondheim
Kan høre med han, men vurderer bare å rette eller skjøte den gamle.
Har fått av toppene nå da, må finne ut om de er ødelagte eller ei, men pakningene så "ok" ut.

_________________
There's one thing better than having one linebacker in your office, that's having two linebackers in your office!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 02. Apr 2008 19:01 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Sep 2006 15:09
Innlegg: 1086
Bosted: bergen
toppakninger bruker man ikke om igjen...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 141 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support