|
Er desværre nok ikke så let!
havde samme problem på min 77 econoline, ledningsnettet, havde været udsat for overspænding, før i tiden, og derved blevet svakere!
en defekt generator, leverte for mye amp, og grilla hele nettet, på et par sekunder!
det var første gang, jeg var blevet udsat for dette, og det var absolut ikke noe, jeg havde peil på, så jeg kjørte den på værksted, og det var de, som forklaret mig problemet!
jeg drog bilen hjem igjen, og lagde et ledningsnet for hånden! og det funkede bra! specielt, fordi jeg kunne trække på deres expertise, når jeg havde spørgsmål!
Er noget jeg har gjort et par gange senere, og så længe man bruker hjernen, og har lidt peil på 12 v, så er der ingen fare!
har også prøvet å montere et Painless kit, og det var pokker tage mig lett! ren "Plug`n play" men jeg synes nå at det er like let å lage et ledningsnett sjøl, så har man kun en å bebreide, om noget går feil!
og da ledningsnettet i hennes bil, er såpas gammelt, da er det likegreit å skifte det ut med noget nyere, og bedre!
Prøvde sågar, å koble min thunderbird, på hendes bil, men selv efter en halv times ladning, var der ingen tegn på liv!
Så vi er blevet enige om å bytte ledningsnet!
_________________ 1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse. Bursdagsgaven fra min kone.
|