thomas skrev:
hei
jeg blir glad jeg når noen spør meg om hjelp,hjelpt flere på forumet her på pm.
og det er klart at det er morro og hjelpe til,blir lettere og spørre om hjelp selv oxo.men vet det er mange her som spør om ting og får tusen forskjellige svar..og det kan være slitsomt når man trenger hjelp når man ikke vet hvem man skal gå for.dette er et fantastisk forum som er fult av hjelpsomme folk,og de er oxo flinke til og komme med posetive tilbakemeldinger..
og for de som jober med et prosjekt kan det ene posetive svaret øke lysten på prosjektet vedkommende hålder på med.og det koster ingen av oss og gi andre en god melding.
forumet vokser av det og vi blir mere sammensveiset alle sammen,og det er det jeg liker ved dette forumet.hjelpe og få hjelp,og glede seg over andres fremmgang.
så alle gutter og jenter stå på!...jeg har vert medlem i ca en og en halv månde.
Å dette er en fantastisk plass og dele mine interesser,og se andres prosjekter og interesser.så en stor takk til alle som gjør dette forumet til en fantastisk plass og være

Thomas.han har hjulpet meg mange ganger nå!!! og hvert eneste av dem tipsene eg har fått har alltid funka når eg har gjort det som han sier!!
etter at thomas ble medlemm her på forumet, føler eg at det har vert lettere å få et korrekt svart kjapt!
så alle som har litt vitenskap om ting og tang, huske på at det er viktig å dele med oss andre som ofte støter på problemer!!
takk til deg thomas
Og til slutt...ser veldig bra ut den brettinga du har gjort på panseret!!
ser nesten orginalt ut
var det slik brett på det gamle panseret?