Får følge opp denne litt selv... Må først si at jeg var en smule frustrert når jeg skrev dette, har brukt lang tid på forstillingen. Er ikke så lett å få av deler som har fått gro fast i 40 år , spesielt foringene på kontrollarmene var

å få av. Når jeg så skulle sette på foringene til stab.staget og de ikke passet ble jeg litt oppgitt.
Vel, ifølge ames i usa så skulle det vær korrekte foringer jeg hadde fått, men de passet altså ikke. Tok kontakt med us autoparts i trondheim, i følge dem så er det bare en type foringer det kan være, når det er 1" stag. Fikk de i posten i går, og de passet selvfølgelig ikke de heller. Nå kan det jo godt være at det ikke er korrekte braketter som er brukt, men hva som er korrekt brakett er ikke godt å si, siden jeg nå sitter med 2 sett foringer som begge skal være korrekte. Har derfor bestilt meg universal foringer med brakett hos aarnes, forhåpentligvis er de av grei kvalitet? (og passer). Det skal ikke være enkelt.