thomas skrev:
det er mange bilder i et fargekart.....flere tusen.....men du må tenke på:
nr1 hvor mye skal fargen koste
nr2 skal du ha tettfarge heller metallic
nr3 heller skal du ta den helt ut og ha noe kandy og pear?
mange farger og se i mellom,og lete i et fargekart kan være vanskerlig noen ganger for man sitter somregel inne og ser fargen,og den kan se bra ut da.men når du får den på bilen kan det bli helt feil.så forslaget til bad-lukc er ikke dumt...det letteste mange ganger er og se på andre biler oxo for farge ideer..på min tar jeg det helt ut så jeg sprøyta fargeprøve på candy aple red..og slik ble den...du ser det ikke på bildet her men her er det lakt i sølv pearl på den ene siden...men dette pga lyset...bildet ble tatt inne...

det blir metallic eller kandy thomas , har sett på en del andre bila også men det er ikke så lett å velge , e får ta en avgjørelse når karosseriet er ferdig , og bilen er montrert med alt , ser det vell bedre da , skal bygge nytt skoope også.
candy aple red er jo fin farge , men det er ikke sikkert at den hvil passe på min bil .
det var fargen jeg skal ha på min bil,men la til bildet for og vise deg at du får små former som du kan prøvelakere på med buer og slikt...så får du et bedere inntrykk av fargen...fargevalg er vanskerlig