Takker og bukker osv. ( oi, gikk nesten på trynet...)
Alltid ok med tilbakemeldinger, samma om det er positivt eller negativt. ( helst det første ). Men, det gir bestandig tro på egne prosjekter, når andre gir uttrykk for vel utført arbeid.
Forumer er et medie som lett gir tilgang til mange andre, og ikke bare den nærmeste krets, og ut fra dette kan en se variantene. Et av det beste er at på et slikt samlingssted, får en ris og ros, fra mennesker som ikke er forut inntatt, selv om ens egen intresse er langt unna saken. Allikevel titter vi rundt og ser hva andre gjør/gjort, og kan glede oss over disses pågang, eller tipser hverandre................... Fortsett sånn til glede for alle,
denne gangen MEG!
Mere bilder kommer, når neste mål er ferdig. Dørsidene ligger klar, men er ennå ikke ferdigmontert. For den som lurer er det allerede gått med ca. 1000m tråd, 5 bokser spraylim + div. Det viser seg at selve kledningsmateriale ikke blir hovedsummen, allt det andre + tiden det går, koster mye mer. HEI IGJEN
OG, vedrørende det med hjelp, HEHE..........ja, jeg er sta og egenrådig, og når jeg vil gjøre det sånn eller sånn, må en komme med meget gode løsninger, før de blir hørt. Da, stiller jeg heller selv, og har da ingen andre å skylde på, og tror at denne metoden er en jeg selv tror jeg kan........
( Blir selvfølgelig noen tabber da og.......)