thomas skrev:
Bead-lock skrev:
Nå har du snart største tråden på Amcarforumet....
Kommer til å gruse tråden til Kråka i løpet av dagen...
Gratulerer...
hehe..er ikke målet og være størst,men syntes det er veldig morsjomt at jeg har blitt så godt mottat her

masse hyggerlige folk med mange gode ideer og alle hjelper hverandre.så syntes dette er en fantastisk plass og være...pluss at jeg får tilbakemeldinger fra folk jeg ikke kjenner om det ene prosjektet mitt.det er morsjomt
hadde jeg bare grukt litt lengere tid på og sett på hjula dine,så hadde jeg handla de andre ja

men sånn kan det gå...jeg har jo bakhjul og har jo en hel sommer til dele sanking til rå bil til vinteren...så er vel ike så galt hehe..takker for graulasjonen

nå får han vel alle kammeratene han kjenner til og legge innlegg hos seg selv nå

neida bare tuller. vil bare si takk til alle som har vert og kikket og komentert på mitt prosjekt...det gir meg en stor motivasjon

ÅJA bare VENT nå er jo VANulf registrer seg SÅÅÅ vi kan drive innleggskrig til 1000 nå!!!
neida...er jo ikke om å ha flest innlegg men om å ha en prosjekt tråd som er interessangt og så bilderik som mulig...
det er da min mening..så liker helst ikke å skravle FOR mye på min tråd...heller sitte å skravle på syklubben om kveldingen...og oppdatere med diverse bilder/spørsmål/informasjon og framgang i prosjekttråden NÅR ting skjer...
hadde jo en liten up to date i går...men det var om VANEN vår følte eg da pressa i hovudgrunn ble innhandla for å bytte råde på et stempel til vanmotoren siden det som kom i postkassa DESSVERRE ikke var likt

men men..sånn er livet hehe....
MEN nå er det på jobb å leke kassadame...så skravles vi i syklubben i kveld! ikke invitert så mange i kveld da...dem er jo bare tause deltakere uansett...virker det som...
NÅ gutta...inn i tenkeboksen å finn noe å auksjonere bort i kveld
OOPS ble jo et skravleinnlegg detta....jaja...