AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 06:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 66 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Feb 2008 00:30 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Sep 2006 15:09
Innlegg: 1086
Bosted: bergen
okei.....hehehe....tror ikke vi måtte opp i mye trykk når vi gjorde dette.... kom NESTEN med en gang...jekka ca 1 gang før d smallt...så 1tonn eller 2 tonn trykk max vi var oppi tenker eg...kraftpiper er vel litt sterkere enn vanlige piper?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 27. Feb 2008 00:44 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Feb 2008 12:17
Innlegg: 31
Bosted: Askøy
Jess :D Då blei vi kvitt problemet. Var tre eigere på bilen. Han ene var rett og slett ubrukelig. Bare faenskap med han. Veldig deilig å bli kvitt han. No kan vi få fortgang i greiene. og ikkje bare måtte ta opp igjen/fikse det han ødelegger. Ser fram til å få stell på greiene. Dette blir bra. Regner med chevy8 er happy for dette og :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 27. Feb 2008 00:51 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Sep 2006 15:09
Innlegg: 1086
Bosted: bergen
det var no skit å sitte seg ned å snakke med han..og selfølgelig kom det som venta at nei han var så interessert i bilen at...men han fikk ikke LOV av OSS å spørre om når vi sku jobbe på bilen...hørt på makan... :roll:

nei nei..for å forklare litt for dere lesere, så var det en annen kompis som skulle være med, og pga han så ble han ene med som vi egentlig ikke er spess go venn med, og så fikk selvfølgelig ikke han ordentlige vennen vår være med haha pga foreldrene mente det var så mye rust på bilen...hihihih...det eneste de såg var jo en brun flekk på ca 2x3 cm eller noe... :lol:
og så satt vi igjen tre kara....tenkte jaja går sikkert bra dette NOE må jo fyren få til...

men neeeeida...bare tull å fanteri...

SÅ vi har snakka om det i over en måned minst at vi måtte gjøre noe..så i dag tok me til mannevet i kantinen og snakka med bottolfen...OG UT med makkverket!

ER en GO dag i dag hehe :shock:

chevy8


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 27. Feb 2008 00:52 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Sep 2006 15:09
Innlegg: 1086
Bosted: bergen
EEH noen som har eller vet hvor vi får tak i speedometerkabel til 82modell van??

og om dere lurer JA den ødela han som nå er vekke... :oops:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 27. Feb 2008 00:53 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Feb 2008 12:17
Innlegg: 31
Bosted: Askøy
no vert da fart på skuto!! :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 27. Feb 2008 09:37 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 25. Feb 2008 12:17
Innlegg: 31
Bosted: Askøy
Venter på pakningset og lagre i posten, så skal det ta fatt på monteringen av motoren igjen. Har syregrunnet, primet, lakert lagt på noen lag med klarlakk på blokk, topper, ellers alt av små motordeler. Satser på at det skal bli bra denne gangen :D

Chevy 8 har en gir kasse liggende. Satser på at den funker, men har egentlig en litt dårlig følelse av at den er dau den og. Vi får teste den så får vi svar på det.

VANulf

_________________
- Chevy VAN 1982


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 66 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support