AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: mitt nye 96mod s-10 prosjekt
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 01:11 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 26. Mai 2006 01:03
Innlegg: 9
Bosted: Trondheim
96/97 s-10 2,2l 5trinns manuell. ska gjøres endel me når pengan strekker til :D


Vedlegg:
div 038 (Large).jpg
div 038 (Large).jpg [ 143.54 KiB | Vist 671 ganger ]
div 041 (Large).jpg
div 041 (Large).jpg [ 185.15 KiB | Vist 672 ganger ]
div 032 (Large).jpg
div 032 (Large).jpg [ 158.52 KiB | Vist 675 ganger ]
Filkommentar: et fårslag kordan den kan bli!
s10_copy_108 (Medium).jpg
s10_copy_108 (Medium).jpg [ 120.4 KiB | Vist 2908 ganger ]

_________________
ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!


Sist endret av RKR den Fre 26. Mai 2006 01:13, endret 1 gang
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 01:12 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 26. Mai 2006 01:03
Innlegg: 9
Bosted: Trondheim
driver å ser etter senkesett, belltech 5/6" senking..

_________________
ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 10:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Pick-up`s kan alltid bli tøffe \:D/

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 15:22 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
TommyV8 skrev:
Pick-up`s kan alltid bli tøffe \:D/


Ikke sikker på om jeg er helt enig med deg der, men som oftest så.

S-10 er en god start for no tøft, ser frem mot og se det ferdige resultatet.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support