Forstår det slik at du skall løsne det ytre styreleddet.
Slik gjør jeg det når jeg ikke har tilgang til en ledd tærs.
Løsne muttra, å la den stå på de ytterste av jengene som beskyttelse. Dette er spessielt hvis det er snakk om å benytte delene igjen.
Svinger rattet helt over slik at leddet kommer så langt ut fra bilen som mulig.
Jeg bruker to smihammere (1.5 Kg) Holder den ene på baksiden av armen rett ved der bolten på leddet går igjenom. Sikter så godt jeg kan å gir fremsiden en ordentlig rapp med den andre hammeren.
Kluet her er å få øyet som bolten går igjenom til å bli lit ovalt i det man slår på slik at den kone delen på bolten slipper taket.
Det kan være lit vrient å få til, så det er ikke sikkert man får den løs på første forsøk. Men det er mulig.
Terje

_________________
Mustan 70 HT.
347 stroker, Holley 600, 4R70W 98 -2002 spec, Baumann (OptiShift) electronics girkontrol, 9" 3.82:1 Detroit Truetrac.
Hjemmeside.
http://mustang.roros.net/