Den gamle, jeg havde, tråkket jeg gjennem bunden på, og i alt, brugte jeg 12 stk. 1mm koldvalset og galvaniseret stål! og de var på de vanlige 100 x 50 cm
den fik ny bund fremme, og nye kanaler.
jeg lagde sjøl hjulbuer til den, og de blev lavet om et par ganger! var ikke helt fornøjet med dem!
den fik nye framskjermer, (Kjøpt på
www.partco.se) og de har nogle fine priser, på andre deler også!
alle dørene fik nye bunde, og der var en del andre småting, som også skulle svejses.
det som tok det meste af tiden, var alle detaljerne, å bygge komplett interiør, fra bunden af, var ikke gøy, specielt når det var første gang.
Har gjort det en del ganger siden, så nå er det den delen, jeg glæder mig til! hehe
ifølge gamlekjæresten min, brugte jeg sammenlagt i underkanten af 3000 timer på den bilen! jeg sjøl har sluttet å tælle, bliver til for mange timer! hehe
Har et par planer for interiøret på denne!
først og fremmest.
- rødt teppe i bunden. med en bremme på 15 cm op på siden invendigt.
- sort imiteret skinn på væggene, med svarte knapper,
- rødt uplight, monteret på baksiden af topplisten. topplisten skal være alu.
- alle slite flater, bliver monteret med 2.5 mm alu-plate. dog begrænset til trinnbrett!
- himlen bliver i glassfiber, med stjernehimmel i fiberoptikk.
- seterne skal omformes, og trekkes om!
- instumentpanelet skal trekkes i sort vinyl
- ICPC skal der naturligvis monteres!
og der skal naturligvis lages soveplasser i bilen, men det noget jeg kigger på til den tid!