AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:32

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 01. Mai 2006 19:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Her er noen bilder fra årets vårmønstring. Vi var heldige å hadde et fint ver og mykje folk innom portane.


Vedlegg:
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 1.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 1.jpg [ 165.99 KiB | Vist 5693 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 3.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 3.jpg [ 169.51 KiB | Vist 5693 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 5.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 5.jpg [ 183.57 KiB | Vist 5692 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 48.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 48.jpg [ 178.98 KiB | Vist 5692 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 9.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 9.jpg [ 186.74 KiB | Vist 5692 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 01. Mai 2006 19:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Her er fleire bilder 8)


Vedlegg:
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 20.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 20.jpg [ 174.97 KiB | Vist 5682 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 22.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 22.jpg [ 185.71 KiB | Vist 5682 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 23.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 23.jpg [ 214.05 KiB | Vist 5685 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 51.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 51.jpg [ 182.53 KiB | Vist 5686 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 41.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 41.jpg [ 187.27 KiB | Vist 5686 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 01. Mai 2006 19:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Noen til 8)


Vedlegg:
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 47.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 47.jpg [ 191.22 KiB | Vist 5669 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 18.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 18.jpg [ 190.95 KiB | Vist 5668 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 39.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 39.jpg [ 239.24 KiB | Vist 5669 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 7.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 7.jpg [ 241.36 KiB | Vist 5670 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 14.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 14.jpg [ 174.06 KiB | Vist 5670 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 01. Mai 2006 20:46 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Dere som har stikki av med finværet altså. Mye tøffe biler, ser ut som var et strålende treff.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 06. Mai 2006 12:14 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Det var et kjempebra treff på alle måter. Fortjena å få litt fine ver her me 1.mai. Det er ikkje kvart år det.
Her er litt flere bilder 8)
http://www.heroynytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=285


Vedlegg:
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 17.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 17.jpg [ 193.63 KiB | Vist 5570 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 24.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 24.jpg [ 231.01 KiB | Vist 5571 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 34.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 34.jpg [ 188.23 KiB | Vist 5570 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 38.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 38.jpg [ 200.09 KiB | Vist 5571 ganger ]
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 46.jpg
Amcar klubben ACCYS 25 år! 2006 46.jpg [ 219.78 KiB | Vist 5571 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 06. Mai 2006 12:18 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Nokre til 8)


Vedlegg:
Bilde010.jpg
Bilde010.jpg [ 114.07 KiB | Vist 5562 ganger ]
Bilde001.jpg
Bilde001.jpg [ 94.85 KiB | Vist 5562 ganger ]
Bilde003.jpg
Bilde003.jpg [ 136.54 KiB | Vist 5561 ganger ]
Bilde006.jpg
Bilde006.jpg [ 99.63 KiB | Vist 5562 ganger ]
Bilde011.jpg
Bilde011.jpg [ 128.89 KiB | Vist 5561 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 09. Mai 2006 23:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Bilde

Denne var utrolig tøff! :D

Hvis jeg ikke tar feil er det en '65 GTO.. :?:

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 10. Mai 2006 13:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 31. Jan 2006 21:15
Innlegg: 257
Bosted: Sunnmøre
71mach172 skrev:
Hvis jeg ikke tar feil er det en '65 GTO.. :?:


-65 Le Mans. =P~

_________________
Trans Am Rules!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 12. Mai 2006 11:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Syntes den øverste svart rodden var dritstilig jeg, likst også speislt godt den grønne Dart'en, liksom ikke en bil man ser og hører så mye om.. :)

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 12. Mai 2006 23:32 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
var ikke helt enig i felg valget på den her da!! hehe
Bilde

denne her er jo tilsalgs den nå, ca 155K! (http://www.veteranborsen.no)
Bilde

ellers var det mye fint å se på ja.. hadde ikke takket nei til å hvert der nei :)

ps: kul parkering da.. hehe
Bilde

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 13. Mai 2006 06:50 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Feb 2006 11:51
Innlegg: 599
Bosted: La Roche-Cannilac
Mye fine biler i Fosnavåg! Ser ut til å være en bra klubb, ikke bare gubbebiler der nei 8)

_________________
1964 Ford Fairlane 500 "Betty Ford"
Life in the Fairlane!

http://fairlaneforums.easyphpbb.com/index.php

http://www.youtube.com/watch?v=UD48OX1w ... re=related


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support