gudrun65 skrev:
Kor lenge står blandinga seg i karet før den blir dårlig?
Kan eg mixe meg et kar og ha stående på verkstedet i årevis,dersom det ikkje blir mykje brukt?
Den fungerer år etter år. Jeg har hatt mitt fat stående med lokk over i 4-5 år nå og den er like bra.
Det kan samle seg dritt på bunnen, men den kan samles opp med en sil.
Etterbehandling av f.eks blokka er det best med varmtvannsvasker, men til smådeler bruker jeg bare vanlig varmvann fra springen og høytrykksvaskeren.
Jeg kan virkelig anbefale produktet, til mitt bruk har det fungert perfekt. Det eneste jeg har vært plaget med er motorromsdetaljer fra en 70 Challenger. Hengsler og panserlås og slikt med mange lag lakk. Det underste laget, originallakken virker som den inneholder plastikk av noe slag.

Men ved bruk av stålbørste når det spyles går det å få av lakken der også.