Pappa Wolf skrev:
Bare en lille påminner til dere som monterer, nye greier i bilen som trekker strøm!
det er veldigt vigtigt at stellforbinnelsen, er like bra, som strømforbinnelsen!
Af to årsaker!
1: Strømmen vandrer ikke kun til instrumentet, som skal fungere, men også videre tilbake til batteriet!
2: Strømmen i en bil, vandrer ikke fra + til -, men omvendt, fra - til +!
derfor er stellforbinnelsen, like vigtig som strømforbinnelsen!
Og dere, som finner strømtyver i ledningnettet, kast de så langt bort, som overhovedet muligt, da disse er med til å drepe bilen ledningsnet!
Stellforbindelse?