Har akkurat sittet og lest hele tråden her nå, må si dere har mange positive tanker om hva dere kan gjøre for og rekrutere folk til miljøet !
Føler meg meget truffet i saken
Om halden, har min hittil beste amcar opplevelse i halden nå i høst. Hadde hatt darten i to-tre uker(Min første amcar) når jeg og en annen kompis som brenner for interessen fikk høre at det var jevnlig "Onsdags-treff" utafor Fønix, bestemte vi oss for og dra dit og sjekke ut dette.. Ble godt tatt imot der syns nå jeg, folk kom bort og snakket med oss og komplimenterte bilen

Så tok vi oss en runde og titta på de andre bilene og tok en is, når vi kom tilbake til bilen var det tilogmed noen som sto og tok bilder av den ! Dette er slikt jeg synes er kjempe moro

Dagen etter lå bildene på nettet, moro!
For og drepe litt myter, jeg er han som for bare et års-tid siden satt og finkjemet finn.no og autodb.no etter en 92-94 Audi S2... Til jeg fant ut at dette var en dritt-bil

Begynte deretter og se etter en amcar, for jeg ville ha litt mer for krona

I kompisen gjengen min Har det de siste to åra dukket opp; En Challeneger R/T, En 75`Impala, En 61`Oldsmobile Dynamic 88, Dart`n min og en Chevy van, med tanke på at den eldste av oss er 22 år, og jeg nest eldst på 20 år så er vel ikke dette så aller værst
Populæriteten, hos de av kompisene våre som ikke har verken bilen eller spesiell interesse for bilene, så er de allikevel alltid en "hit" når vi skal til halden med chevy vanen på skjærtorsdag, 16.mai eller bare en og annen fredag eller lørdag.. Og ikke minst når det er jeg som står for henting av folk på byen, når man parkerer Dart`n utafor ustedene i byen er det jaggu mange folk som sikler og peker

Det er også alltid en inner-tier og RÅNE litt rundt i byen før man drar hjem også
Jeg kjenner en del folk her på østlands området og veit at det er en vekst blandt unge i amcar miljøet her.. Er en del enda yngere gutter og jenter her jeg kommer fra som virkelig BRENNER for dette og som utvilsomt kommer til og handle seg amerikanskt om et år eller to:) Passer på når jeg ser de på kisokene osv og svinge innom og kjøre turer med de, slik at de ikke skal glemme hva som gjelder
Og når det gjelder og bruke bilen så har jeg tenkt til og "sette inn bruks-bilen for sommeren" i mars og da skal jeg kun bruke dart`n så lenge det lar seg gjøre.. Herregud, det er en jo bare en bil
Til Jone og dere andre som deltar aktivt på denne tråden KEEP UP THE GOOD WORK ! Ikke bekymre dere om hvem som skal overta bilene når dere blir gamle og grå, la heller oss "krangle" om det