AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Man 04. Mai 2026 17:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 01. Jun 2015 13:37 
Avlogget
Rookie
Rookie

Da har jeg vært på biltilsynet og de har ikke noe mer data på bilen en vekt, lengde bredde og sitteplasser.
Jeg spurte da om det kun var eu godkjenning jeg trengte. Men siden den engang i tiden var stoppet og blitt bedt om å vises til biltilsynet måtte jeg inn å vise den der. De visste ikke hvorfor for den lappen var makulert...
Det står at den er avregistrert i 1991 og må ha ny PKK for å kunne påregistreres.
Hun i skranken mente da at jeg måtte inn å ta myndighetskontroll på den for å få vekk den meldingen. Jeg kunne ikke bare komme med en eu godkjenning og få skilter og vognkort... Så det står tydeligvis ikke i vognkortet heller om motor.. så hva gjør jeg da? jeg har jo egentlig ikke lyst inn til biltilsynet med den siden det står nå nada i vognkortet på bilen og jeg har "fritt" valg om jeg har forstått det riktig. Må jo kunne gå an å snakke biltilsynet til fornuft og si at en ny eu godkjenning må være plenty. De hadde jo ikke det på den tiden om eg husker riktig hehe. noen råd og tips? om jeg kommer inn til biltilsynet vil jo de garantert henge seg opp i motoren..

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet