holder på og lage meg en rod av en 33 plymouth 4 dørs.
blir en 2 dørs delivery uten bakdør(har ikke behov for det) har kappet ned taket 2 1/4" forran og 1 1/2" bak.har sveist igjen bakdørene og laget nye hengsler på fremdørene.sveist igjen siderutene bak.fyllt igjen hullet i taket.
laget ny torpedovegg.holder no på og lager skivebremser på bakakselen.
bruker skiver og calippere fra mustang cobra som er 11.6" ventilert med håndbrekk i calipperene.skal få blombert ramma etter helgen og da blir karossen løftet av slik at jeg får begynt med understellet.har kjøpt mustang II forstilling og 8 3/4 bakaksel fra a-body.skal bruke en 318 motor fra en 90mod dodge van og automat med overdrive.skal bygge en kjørevenlig rod som kan brukes.med 2 vindusviskere og varmeapparat.har kjøpt allt av deler til luftfjæring med styring fra airride.ny grill fra alumicraft er bestillt.tenkte og bruke di original instrumentene men synest det er et litt rotete dashbord med instrumentene i midten og et lite hanskerom til høyre samt et fake et til venstre.bruker framstolene fra en ford courier som jeg synest er meget gode og sitte i.har ikke bestemt meg for baksete enda men har det orignale enda på lur.får se tiden an da bilen skal være ferdig til 1-mai
har liggende noen bilder på:
http://www.frantzenracing.com/FRForum/p ... 7bf009a657
er litt lat og ta bilder men har kompisser som ofte er innom og tar bilder