Jada, her kommer en aldri så liten oppdatering. Hadde store planer for langfriperioden min nå, MEEEEEN hele familien fikk selvfølgelig ta del i vårens vakreste eventyr... Så tiden gikk med til snørr og grinete unger. jaja.
Fikk nå i alle fall festa bremserøra over bakakselen som ble påpekt. Skikkelig hjemmemekk dette også, men har ikke noen sveiseapparat så får ikke festa klemmer på noe annet vis. Patentbånd og bensinrør gjør vel susen!

Deretter var planen å få bytte olja på diffen. Først prøvde jeg å finne ut HVA slags diff jeg har. Det viste seg å bli vanskelig! Forrige eier mente den kom fra en 78 Nova, men jeg fikk ikke nummerene til å stemme. Jeg fant faktisk ikke ut hvor de nummerene stammer fra! Etter flere timer på google og diverse forum så kom jeg kun frem til at det var flere som hadde denne koden og ikke kunne finne ut hvor de stammer fra! Er mest sansynlig en Nova fra 78, men fikk aldri bekreftet dette desverre..
Nummerene som er stanset inn er jo ikke akkurat så veldig tydelige heller!
Ser ut som det står "7 FC 0 257"

Og "F555771"

Jaja, så presterte jeg å kjøpe feil olje, haha. Ikke mye diffbrems på denne bakakselen, så får bytte inn olja igjen.

Pakningen ble i allefall rett!

Gammelt sølevann på vei ut. Olja var STØGH!

Så greit ut inni, ikke så mye slark eller ødelagte tenner.

Skal prøve å google dette nummeret å se om det hjelper noe.

Skal vel stå nummer på de andre hjula også?
Det var dett for denne gang. Har bestilt time hos BT i slutten av Juli! Så da har jeg en deadline å jobbe mot! Litt ekstra press er bare bra