Blackbird skrev:
The Cowboy skrev:
om det skulle være så, hva er EGR? hehe
og hvor kan man evt finne tak i slikt

Exhaust Gas Resirculation = EGR
Det som vises på bildet mellom wiren til Cruise Control aktuatoren og hovedsylinderen ser ut som deler av dette.
Mulig du mangler flere ting på det bildet der

er nok mulig jeg mangler noe flere deler ja.. hehe! vet at CC ikke virker heller så.. og kaldstarten er skrudd ut da den ikke gikk ned av seg selv, og bilen sto på 2-3000 RPM på tomgang.. hehe!
får vel sende motoren og bilen til et skikkelig verksted en gang i tiden.. få fixet opp i alt som mangler og slikt. men det blir etter lotto gevinsten kommer

hehe
ble ikke skruing i dag heller da.. nå er vist ikke min stefar så hypp på å hjelpe til heller, og fikk beskjed om at han og en annen som kan biler og slikt, hadde hørt etter litt i går, og titta litt.. og kom fram til at kassa er gåen.. er vist (i følge de) kløtsjane som har tatt natten.. noe jeg og regnet med!
men fikk vite om en her i skien (bugge, om noen vet hvem det er!) som kan alt om amcars.. skulle få nr hans i dag, men har ikke fått det ennå!
så.. går treigt detta, men jeg ska nok få orden på sakene.. om jeg så må slepe bilen etter min egen rygg til hvem som enn kan/vil/gidder å hjelpe! hehe