Sitat:
Saken er at de aller fleste driter i hva du liker, og hva sørstatsflagg etc.... vedrører V8-diesel vet bare du.
Igjen.....du vet jo ikke fletta om hva du prater om når du aldri har eid noen Chevy-V8-diesel, skulle gjerne tatt diskusjonen om du hadde personlige erfaringer
Jeg forbinder sørstatsflagg etc med 6.2 diesel fordi det er som regel biler med 6,2 diesel som har sørstatsflagg, usaflagg, rattkule, stigtrinn, gangstercap +++ montert.
En van eller pickup med 6.2 diesel og alt det harry krimskramset passer sammen som hånd i hanske.
Jeg vet hva jeg prater om for jeg vet hva liker og ikke liker. Jeg må ikke ha eid en bil med 6.2 diesel for å kunne si om jeg liker det eller ikke.
Jeg liker ikke elbiler heller og jeg har aldri eid en. Men man må kanskje like Tesla siden det er amerikansk?
Jeg liker ikke små engelske sportsbiler og jeg har aldri eid en sånn heller. Fordi det er ikke min greie. Skjønner du?
Sitat:
Jeg driter også langt i volvoene dine, og hva du mener ellers. Virker som om du hater alt amerikansk, så.....hvorfor er du her? (du banner virkelig i kjerka nå)
Denne hat-tråden har ikke plass i det hele tatt på denne websiden synes jeg, og bør slettes etter min mening.
En viss patriotisme synes jeg man bør ha på en plass som amcar-forum, her dreier det seg om amerikanske biler gennerellt. Det finnes mustangforum, hotrodforum osv osv......., der går det an å prate slik.
Virker ikke som du driter hva jeg mener. Du hisser deg jo opp når jeg sier at jeg ikke liker 6.2 diesel.... Jeg banner i kjerka hver dag.
Jeg hater ikke alt som er amerikansk. Jeg synes USA virker som et veldig kult land og har veldig lyst til å dra dit.
Men jeg skjønner ikke hvorfor man liksom må like alt fra USA og skulle ønske man var en redneck fra Texas fordi man driver med amerikansk bil. Hadde Chevy vært russisk, hadde jeg fortsatt likt gamle Chevroleter. Jeg driter i hvor i verden ting kommer i fra. Er det fett, så er det fett. Jeg drar til Lillestrøm på 4.juli, ikke fordi det er USAs nasjonaldag, men for å se på biler og møte folk.
Sitat:
Helt ærlig, hvor mange er det i norge som bruker en bensindreven klassisk CSB eller CBB til det daglige (året rundt, i snø i regn, tar også med nye V8'ere)?
Funker helt fett å bruke en bil med sbc eller bbc til daglig. Hadde det ikke vært for at vinteren er så hard mot bilen hadde jeg kjørt med Chevan året rundt. Jeg har brukt over 20000kr på bensin siden April. Ja, det er galskap, men det er verdt penga og jeg koser meg hver gang jeg er ute og kjører.