det som er planen! vi jobber som faen med bilen, nesten hver dag etter skole og jobb...
den er rullende, og kjørbar FØR helgen
veldig greit å vite at det faktisk ER nye lagre osv i motoren, ikke kjøpt bil med nyoverhalt motor av en eller annen kar som "kan" sitt fag hehe
hadde nyoverhalt og trimma 355 i camaroen,
nyoverhalt og trimma??? dårlig justerte ventiler, og olje lekk var det, samt den brukte sikkert 3-4++liter på milen!
vi betalte ikke all verden for bilen, og regnet nesten med at motor/gir var noe tull med, selv om selger sa dette var i tipp topp stand,
hvordan er motor og gir i tipp topp stand, og så mangler det reimhjul,tennplugger, noe brakketer, og "sabotert" fordeler??
hehe mange sleipinger ute å går, men vi ville ikke klage på selger, da prisen står til hva vi har kjøpt oss.
utenom litt smårust og bobbling, så er bilen veldig fin i lakken! blir synd å lakke den rød!, men planene er noen lunde SKIKKELIG grunnarbeid, og lakke med sprøyte, i en nyvaska garasje.
to svarte striper blir det over hele bilen og
noen som har tips angående interiør?
står 255/60/15 dekk framme, på 7 eller 8 brei felg
bak er det 275/60/15 dekk med 10 brei felg vil eg anta! men får vi dette godkjent? kan vi evt sette på 2 255 dekk på bakfelgene under eu? har dekk liggende skjønner du;) og kan skifte dekk på felg på en halvtime-time
chevy8