Hei alle sammen.
Endelig fått meg drømmebilen min så da får jeg vel lage en garajse/prosjekt tråd så jeg kan skryte litt

hehe
Kjøpte nå for 14dager siden en 1991 Chevrolet Suburban 6.2d Silverado (nedreg til personbil) for 20.000kroner.
Bilen er i veldig godt stand, ligg rust under vinduene og bak og noe matt i lakken, men det må'n jo regne med.
Den var jo fullstendig orignal og vanvittig kjedelig når jeg fikk den, med stålfelg med kapsel og stigtrinn og "takstativ" ting.
Den så sånn her ut når jeg fikk bilen:
Det tok ikke mange dagene før jeg fikk rivd av de stygge stigtrinna og montert nye hjul.
Fant et sett med 8" og 10"x16" ultra 50 felger til salgs, og handla et sett med no 32" dekker av en kamerat.
Det hjalp fælt på bilen, både utseende og kjørefølelsen,virka mye mere stabil på veien nå.
Fikk også ganske snart bytta ut det dumme original rattet med et Grant ratt.
Så fikk jeg montert et Chevrolet merke i ruta og parklys is i de orange lampene foran, ble litt stilig syns jeg
Dette er så langt jeg er kommet nå.
Planene videre er store og mange, men først det bygges eksos og nye lamper rundt om er planen, lyst på klarglass fra lmc og nye pene baklys som er ikke igjenmala på siden.
Har også handla med en liten kufanger, og bestilt gangstercaps med lys, dette skal monteres snart.
Har også planer om heving og alt mulig rart, det kommer
Det vil komme oppdateringer her så fort jeg har gjort noe nytt med bilen