Satte på bakjhula igår så bilen er nå ihvertfall klar for prøvetur. Prøvekjørte litt på bukker, med og uten brems og var ingen ulyder som jeg kunne høre..
Veldig fornøyd med å ha rekki overhaling av girkasse, prøvekjøring av ny converter og bytte av utveksling såpass tidlig i vinteren. Både girkassa og bakaslingen var første gang for meg og det har vært morro å lære noe nytt !
Endte vel opp med å legge på 0.002" med shims bak pinjongen fra siste bildet her. Så sånn ut før jeg monterte.

Ok drive, men coasten kunne visstnok vært bedre, fikk hjelp av en "guru" på chevelles som har satt opp dissa som levebrød i en mannsalder..
Hadde et mål om å få prøvekjørt bilen på tørr asfalt (evt i en tunnel) og få et par drag for å se hvordan "stall" converteren fikk med ny utveksling. Men det ser litt dårlig ut nå, og er ikke fullt så fornøyd med at det kom 20cm snø bare dager før bilen var klar..
Har fått unna litt små stæsh og service ræl også.
Nå blir det bytte av innerskjermer og sveise rust, så hvis noen har en gass flaske til mig å selge meg så blir jeg ikke trist

Har fire biler som skal få nytt stål..
Firedørs Chevella trenger nye hjulhus (kanten ytterst) og hjørnene på alle dørene.
F100`n trenger litt nytt stål her og der i gulvet.
A Forden skal få bli kvitt litt stål under taket.