Trond E. skrev:
Hei i gjenn og riktig god førjuls tid.
Har nettopp kjøpt meg en -35 Nash Lafayette og lurte på om du har sett slike på din vei på bil-kirkegårdene der borte?
Det skal bli en rod på sikt , har du sett noe sprekt og nytenkende der borte som kan skape en litt new-look her hjemme?
Ha en fantastisk jul/ nyttårs feiring.
-Trond-
Hei Trond,
Nash er ganske sjeldent her omkring. Tilfeldigvis kjøpte nabo'en seg en liten 50-tals Nash Rambler Ambassador to år sia. Jeg er ikke så godt kjent med modellen, legger ved et bilde. Han kjører'n ikke mye, den sitter ute mye og den er en femi rosa farge men det er hans sak. Han sier han har ganske stor vansker med å finne deler til den. Gir kassa måtte overhales og det kosta flesk sa han.

Nytenkende prosjekter er et godt spørsmål. Joda, jeg legger ut her en herlig video link fra Petrolicious. Se på video'n om og om igjen og ta for deg alle detaljene. Jeg syntes The Ring Brothers helt klart representerer noe av det mest avanserte eller nyanserte tankegang i custom design nå for tia. Helt topp design-tenking og bygg kvalitet...
http://www.petrolicious.com/ring-brothersDet er alltid mye rart som skjer i custom prosjekt verdenen. Rat Rod stilen har blitt godt dekket av media'n. Den er etablert, men har funnet seg mange "nye hjem" på mye rart - BMW, eksotiske italienere osv. Den stilen overføres på mange custom måter. Og det er der det interessante prosjektene ligger. Upopulære modeller tilbyr billig innkjøps pris og behovet for oppfinnsomme modernisering løsninger blandt de som har talent. Jeg ser mest nytt fra Facebook linker fra venner, bilder fra SEMA og car shows.
Mvh,
- Erlend