The Cowboy skrev:
Grogrei : bare lurer her.. Hvordan kan biltilsynet, med fornuften i behold, klare å sende ut en mangellapp, på antagelser??
Er det en sånn enerett de har? Ble stoppet på veien, så fikk den ikke i posten, Bilen bar preg av ombygging + mange som jobber i biltilsyne har ganske bra peiling på hvordan en orginal Mustang ser og høres ut
Vet at staten, frem til nå, og sikkert en liten stund videre, har operert med "vi gjør aldri feil, uansett hva, er du den skyldige" mentalitet.. Men det er da vel grenser for hvor mye IQ som klarer å bli blåst ut av en person som får på seg en statlig uniform er det ikke?? Jeg kunne ikke anna en bukke å neie for mangellappen, jeg trur, men er ikke sikker, har man fått mangellapp, så er man selv ansvarlig for å motbevise,
Var no bra det løste seg for din del, rimelig greit da..
PS: som en side note til IQ kommentaren min.. Du var selv ansvarlig for å dyno teste bilen?? Hvor lite skal egentlig til for å jukse seg frem til ønsket resultat der?? Og da mener jeg ønsket fra din side, ikke staten sin.. hehe!
Litt feil justert tenning så forsvinner hestene, økt ccm3 gikk fint med pappirer fra Amcar.no. selv trur jeg det skal være ganske så ombygget, før man får problemer, men husk alu topper, alu innsug osv. da lyser det ombygget