Hei.
Ganske ny på dette forumet, og relativt ny i amcar-miljøet

Kan jo begynne med å presentere meg. Heter Frank og bor på Jessheim, snart 35 år ung

Har omtrent kun kjørt BMW siden jeg fikk lappen som 18-åring, og de har nok vært en stor del av bil-interessen min siden da. Har bygget noen pene eksemplar, stilt ut på treff og hanket inn en del premier, noe jeg synes er veldig artig. For meg har det vært morsomst å pusse og gnikke og holde det på stell, enn å rase rundt på bane for å legge mest mulig røyk (selv om det også er moro da)
Har siden jeg var guttunge alltid likt amcars, samlet en stund på div blader, som Amcar Magazine, Wheels Magazine og det meste som inneholdt amerikanske biler. Startet med at jeg ble totalt forelsket i 1957 Bel Air, en favoritt jeg fremdeles har, men foreløpig ikke har realisert. Har også hatt min elsk på B-body Dodge Charger, da helst 68 modellen.
En annen bil jeg har elsket siden jeg var tenåring er akkurat denne: 3 generasjon Trans Am

Kom sent hjem igår etter å ha kjørt 57 feilfrie mil, utrolig digge biler å kjøre.
Idag tenkte jeg å dulle litt med den, vaske og støvsuge, kanskje polere den siden det ikke er blitt gjort siden den ble nylakkert i 2007, men så øser det ned selvfølgelig
Så et lite bilde der den står og koser seg i garasjen så får jeg legge inn flere når (hvis) solen titter fram!