Var 22 grader idag, brukte tiden godt.
Isolerte flere løse ender, skjekket her og der igjen.
Klemte helt tilfeldig den nederste radiatorslangen, og kjente en sånn fryst is følelse inni, men ikke kald. Har ikke turt å åpne den enda for å se hva som er inni.
Er vell satt inni feil kjøleveske antar jeg, skal se imorgen.
Nye bilder:
Lakk som en sil da jeg tilførte litt hageslange vann til kjøleveske beholderen. Lakk under frontfangeren, og litt lenger baki motoren.

Fristende å flytte jordingspunktet lenger bak i motor rommet.

Veldig usikker på om jeg skal bare lage hele strømkabelen som en enhet, men da må jeg skjære hull i isolasjonen å legge til 2 små kabler. Men hvis jeg gjør det, så blir det litt mindre jalla følelse til slutt.

Burde skjære av litt av enden på strøkabelen så det ser litt mer profft ut. Må investere i en ny batterilader, da vår gamle lader er over 20 år...

Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med den diesel lekkasjen, og den andre bremsekretsen som lekker. Jeg tror jeg tar å hiver bilen på verksted, å gjør så mye som jeg kan skjøl såm å bestille deler selv osv.
Blir spennende å se hva de finner på EU kontrollen, jeg tipper at det blir mer eller mindre 2 sider. Den diesel lekkasjen kommer til å syntes i allefall, alle kommer til å se hvor jeg har kjørt siden det kommer den stripen med diesel hvorenn jeg flytter bilen når motoren er på.