Bare å banke inn rammenr så er jeg klar... Bærekula skal de få bytte på verkstedet mitt, så at jeg må ha noe spesialverktøy og / eller presse for å få ut kula.
Kjørte bilen hjem for å få gjort unna siste finishen, men plutselig begynte den å fuske på "høyt" turtall. Men med ikke så lange veien hjem så måtte eg kjøre den siste biten. Men snart så stoppet en helt...

Fikk etterhvert slept den hjem, og så at det var en liten knekk på en av bensinslangene. Byttet ut denne og bensinfilteret. Så også at filteret lå ETTER pumpa, så jeg fikk selvsagt flyttet det på fremsida av pumpa.
I tillegg har bilen stått i 9mnd ute, uten gearkasse, med ca. 1/4 tank. Har selvsagt fyllt den opp etter det, men frykter for stor ansamling av kondens. Uansett, en good slump med kondensfjerner i tillegg, og nå maler den som en katt igjen ... En stor, signalgul katt på 2,2t med V8... Fikk i allefall kjølrt den godt i 50 på dårlig grusvei i nærområdet, uten skilter i dag...
Men i morgen drar jeg på jobb, skal være bortreist til over 17.mai, så da var det på tide å "rydde" på utsiden av huset... (Kona sin definisjon på å rydde, vel og merke...)

Uten bøyla fremme går til og med døra igjen...