Kansje vi burde flytte deler av denne tråden?
Jeg er godt kjent med ebay, fjøsboka har store bilder og synes ikke den er treg, men så har jeg litt kjappere internett en isdn.
ofte sparer jeg opp til 20% spesielt oss summit og mustang unlimited. jeg handler mye på ebay. men må innrømme at jeg er egentlig skremt over kvaliteten på deler borte i USA. 90% made in kina. det er ofte problemet med enkelte som bygger bil, kjøper noe billig dritt på ebay eller på andre nettsider, får det hjem så passer det dårlig, eller varer i 14 dager.
Men heldigvis finnes det masse brae deler både på ebay og andre nettsider. men fy fader æ har sett mye dårlig.
Var oss en for noen uker siden, han hadde fått en stroker veiv fra usa. viste seg at oljekanalen ikke var boret ferdig og slik hører jeg hele tiden.
bladfjerer med forskjellige spenn, forskjellige lengder. jeg misunner ikke de norske forhandlerene som prøver å selge disse delene.
Kjøpe for ekskremsel en forgasser, skal liksom være bolt on å litt justering, må jo omentrent demontere heile forgasseren for å rense den for spon, før montering, (nei nå ble det mye syting

)
Facebook bestilte sydentur her for 14 dager siden, sparte 1000 lappen på å klikke like på siden demmes + 1000 ekstra på å være Lo medlem, prøvde å bestille samme ferieturen etterpå bare for å se. 2000 kr dyrere.