Hei alle sammen. Det har seg sånn at jeg har vært på utkikk etter en starcraft ST400 ett par år nå, Forje uke kom jeg over en bil. Jeg bor i Lillestrøm, selger bodde på Notodden. Før jeg dro, sjekket jeg opp skiltnr, der Sto det totalvekt 3901kg. Jeg har jo bare klasse B førerkort. Han insisterte på at det sto 3450kg i vognkortet fordi den var nedregga. han hadde klasse B. Å aldri hatt problemer. Så jeg trodde kanskje at det kunne "henge" i systemet på biltilsyn, jeg satte meg i bilen å kjørte til Notodden. Når jeg kom fram viket han veldig troverdig på alle spørsmålene jeg hadde hatt i tlf før avreise og når jeg møtte opp. Jeg spurte om jeg kunne se vognkort ( dette hadde han glemt hjemme) han hadde mista del2( dette var rapportert som mistet) etter enda flere spørsmål om bilen å gode svar tilbake, tok jeg sjansen. ( jeg hadde veldig dårlig tid, skulle rekke tilbake på jobb) Nå i helgen har jeg skrudd div treverk for lakkering. Der fant jeg gamle eiers vognkort, hvor det står totalvekt 3901( dette er fra 2011) jeg har prøvd å kontakte selger igjen, han svarer ikke! Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre?? Jeg tenkte først ringe biltilsynet imorgen. Hvis det viser seg at det er kl c1, så kjører jeg bil ulovlig! 2 ringe politi? 3 advokat? ( jeg har gratis advokatforskiring gjennom Lo) problemet mitt er at det ikke er sikkert jeg klarer å få igjen pengene for bilen hvis jeg legger den ut igjen for salg