AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 07:47

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 161 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 07. Aug 2007 01:24 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:16
Innlegg: 970
Bosted: Horten
Her er min. 150 kvadrat blir fort trangt.
Ooops glemte å rydde før jeg tokk bilde.


Vedlegg:
verksted.jpg
verksted.jpg [ 37.35 KiB | Vist 9473 ganger ]

_________________
BEEN`S GARAGE
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 07. Aug 2007 07:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Heisan. Ser ut som du har litt av hvert på gang :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 16. Aug 2007 20:22 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
st-remy skrev:
:) gratuler med ny garasje ja , du har gjort det samme som oss andre , bygd`n 100m2 for liten :roll:

slenger inn noen bilder fra skruv plassen min , 100m2 for liten :lol:

:) Holder på å projektere påbygg på garasjen, hvis e får det som e vill
så blir det ca 153 kvadrat.
slik som det er i dag , er det alt for lite 8)


Vedlegg:
7.gif
7.gif [ 140.12 KiB | Vist 9356 ganger ]
8.gif
8.gif [ 148.25 KiB | Vist 9357 ganger ]

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22. Aug 2007 23:21 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Aspenman skrev:
Her er min og broderens lekeplass. er jo en stund til det er ferdig, men garasjen er fullisolert og det blir "klubb lokale" oppe :)
Bilde
Bilde
Bilde


Flott garasje, og med hav utsikt i tilegg.
Kan det bli bedre. 8)

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22. Aug 2007 23:26 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
st-remy skrev:
st-remy skrev:
:) gratuler med ny garasje ja , du har gjort det samme som oss andre , bygd`n 100m2 for liten :roll:

slenger inn noen bilder fra skruv plassen min , 100m2 for liten :lol:

:) Holder på å projektere påbygg på garasjen, hvis e får det som e vill
så blir det ca 153 kvadrat.
slik som det er i dag , er det alt for lite 8)


Hei Torgeir

Det blir rene verkstedet det der.

Skal også bygge ut litt, men ikke så mye.Det blir vel tilsammen en 40 kvadrat, men det blir greit nok, da det skal være verksted for kun en bil av gangen, har også garasje i tilknytning til huset, så det får klare seg.

Men drømmen hadde vært og kommen over en gammel fjøs og renovert.

Vi får se, kommer tid , kommer råd, sies det. :lol:

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 23. Aug 2007 07:29 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 08. Feb 2006 14:33
Innlegg: 58
Bosted: Herøy (Sunnmøre)
Joda ALT for liten den garasjen, men det er jo desse banna pengene da :?
Var egentlig tenkt for biler som vi ikkje skulle gjere noke med, og så mekke andre steder. Men når der e varm og fint, og en har fin "kaffe" plass oppe, så blir det jo her vi er alikevel :D
Planen er terasse rund på sjøsiden med en liten brygge kanskje. Da kan jo familien vere på hytteferie der mens jeg koser meg inne :lol:

_________________
1960 Chrysler New Yorker
1969 Buick Skylark conv.
1971 AMC Javelin AMX
1976 Chevrolet Corvette
2007 Dodge Charger
2010 Dodge Journey R/T


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 23. Aug 2007 20:55 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
Aspenman skrev:
Joda ALT for liten den garasjen, men det er jo desse banna pengene da :?
Var egentlig tenkt for biler som vi ikkje skulle gjere noke med, og så mekke andre steder. Men når der e varm og fint, og en har fin "kaffe" plass oppe, så blir det jo her vi er alikevel :D
Planen er terasse rund på sjøsiden med en liten brygge kanskje. Da kan jo familien vere på hytteferie der mens jeg koser meg inne :lol:


:) ja det kost peng ja , hvor stor takhøyde har du og kor mye kvadrat har du der :?: det var ikke dumt tenkt det med terrassen nei 8)

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 07. Sep 2007 04:08 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 08. Feb 2006 14:33
Innlegg: 58
Bosted: Herøy (Sunnmøre)
Seine svar her :oops:
Garasja er 100 kvadrat innvendig og takhøyde på 3.2 meter.

_________________
1960 Chrysler New Yorker
1969 Buick Skylark conv.
1971 AMC Javelin AMX
1976 Chevrolet Corvette
2007 Dodge Charger
2010 Dodge Journey R/T


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 20. Sep 2007 23:39 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 14. Aug 2007 13:58
Innlegg: 71
Bosted: Sauda
Alt for liten garasje her også.
Har ca et mål med gressplen som skal ofres. Planlegging av ny garasje/verksted er i gang.

Bilde

Bilde

_________________
90 Dodge Ram B350LT
74 Dodge Dart Swinger 2 dr Ht.
74 Dodge Dart Custom Spesial Edition.
72 Dodge Polara Stw. 440 Magnum.
X 70 Dodge Dart Swinger. 372 cid + NOS.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 20. Sep 2007 23:51 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Var det for å få igjen porten du kappa av fronten eller? :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 21. Sep 2007 18:37 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 14. Aug 2007 13:58
Innlegg: 71
Bosted: Sauda
He he... :lol: :lol:
Nei, det var derfor.... :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
90 Dodge Ram B350LT
74 Dodge Dart Swinger 2 dr Ht.
74 Dodge Dart Custom Spesial Edition.
72 Dodge Polara Stw. 440 Magnum.
X 70 Dodge Dart Swinger. 372 cid + NOS.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 28. Sep 2007 19:00 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Her er garasjen min :lol:
Leier kun,men er da her bilene mine holder hus 8)
Riktig nok ikke bare mine biler der nå...
Men fra i mandag er det kun mitt
Bilde
Bilde

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 01. Okt 2007 16:39 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Jeg behøve to utfolde så jeg kan installere min bil løfte...never enough room :roll:


Vedlegg:
1-8-05.jpg
1-8-05.jpg [ 123.07 KiB | Vist 9736 ganger ]

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 06. Okt 2007 22:03 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 31. Mai 2007 00:24
Innlegg: 76
Bosted: Hallingdal
mange fine garasjer her gitt, kan jo prøve å få inn Chevy vanen med høgt tak inn her, får ikkje inn 745`n ei gong. håpa på å bygge ein dobbel med porthøgde på 2,4 neste år.


Vedlegg:
78 244 i.JPG
78 244 i.JPG [ 30.59 KiB | Vist 9659 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 06. Okt 2007 22:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Får slenge inn et par bilder av garasjen min også da...Mye greier inni der, men prøver etter beste evne å holde sånn nogenlunde orden :D
Trodde ca. 50m2 skulle holde, men det hadde ikke gjort noe med 50 til...


Vedlegg:
Bilde021.jpg
Bilde021.jpg [ 109.57 KiB | Vist 9650 ganger ]
garasje2.jpg
garasje2.jpg [ 121.71 KiB | Vist 9650 ganger ]

_________________
1969 Pontiac Tempest Custom S conv.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 161 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support