AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 93 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 16:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
Hva har "originalt" med bilen din å gjøre? 8) :P


Faen, jeg MÅ få lurt nedi en heit smallblock crate engine til neste sommer.
Kan ikke leve med at du skal dra meg så jævlig. :evil:

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: E body
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 16:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Javel det er kappkjøring på gang :?: :?:
ornamental jeg fant en motor til deg :mrgreen: :mrgreen:
Med den henger ikke widing på tror jeg 8) 8)
Er de en orginal 383 bil du har kjøpt widing :?: :?:


Vedlegg:
1241000b.jpg
1241000b.jpg [ 75.95 KiB | Vist 5102 ganger ]

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 17:08 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Jepp en ekte BS23N0E bil. Ikke matching # men har 70 motor. Trimmet litt, 0.30 overborring, rpm innsug etc, etc... Spent hvor bra den drar :)


Ornamental, du må trimme motorn nå, eller føle smaken av min eksos 8) 8)

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Cuda
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 17:20 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Ok det er big block bil orginalt.
Det koster penger :?: :?:
Blir spendene og se den \:D/ \:D/ Du må legge ut bilder av den når du har hentet den 8) 8)
Men det er vel trankt under panstret på den tenker jeg med rpm innsug.
Kjører med det jeg og 8) 8)
Men jeg fikk ikke plass under panstret derfor er det sko eske på panstret mitt :mrgreen: :mrgreen:
Hvilken farve har den :?: :?:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: E body
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 17:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
moparman skrev:
Javel det er kappkjøring på gang :?: :?:
ornamental jeg fant en motor til deg :mrgreen: :mrgreen:

De blir jo gjerne litt vennskapelig kniving på passende steder.
Den motoren kunne godt ha prydet motorrommet på Challengern min!Bilde

Jeg hadde jo sett frem til at Widing skulle få seg enten en 72-74 Barracuda / 'Cuda, eller en anemisk 70 318 Barracuda / 'Cuda, slik at jeg skulle kunne ha muligheter til å dra ham denne gangen.
Neida. Den forbanna heldiggrisen finner jo naturligvis klodens eneste 70 'Cuda med 383 i ok stand som han har råd til.Bilde

Nå håper jeg på:
1: En real slant tilbake på skatten etter å ha jobbet utenlands ett års tid.
2: En ny mulighet til å komme meg utenlands for å få råd til å oppgradere bilen.

Mother Mopar har nylig sluppet noen særdeles interessante smallblock crate engines...Bilde

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: mopar
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 17:40 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
ja smallblocken er vel ikke så liten lenger :!: :!:
Får nå smallblock på 410 cid og 465 hp og 500 ib-ft \:D/ \:D/ \:D/
Den henger ikke widing på :cry: :cry:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Cuda
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 18:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
moparman skrev:
Ok det er big block bil orginalt.
Det koster penger :?: :?:
Blir spendene og se den \:D/ \:D/ Du må legge ut bilder av den når du har hentet den 8) 8)
Men det er vel trankt under panstret på den tenker jeg med rpm innsug.
Kjører med det jeg og 8) 8)
Men jeg fikk ikke plass under panstret derfor er det sko eske på panstret mitt :mrgreen: :mrgreen:
Hvilken farve har den :?: :?:


Ja, den koste alt jeg hadde råd til. For å si det slik.
Er endel å gjøre på bilen da. Ikke noe strøkent 'Cuda, men i samme stand som Chargern min var i sånn ca. Så det blir endel skruing i sommer og vinter regner jeg med.

Fargen er Blue Fire Irid, eller lys blå metallic på godt norsk.
Er jo litt høyere panser på 'Cuda pansret enn Chargern har da. Men det går akkurat. Sånn det ser ut for meg. Vet mere når jeg har bilen hjemme.
Mer Info om 'cudaen kommer så snart jeg har hjemme i Norge :D

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: mopar
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 18:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
moparman skrev:
ja smallblocken er vel ikke så liten lenger :!: :!:
Får nå smallblock på 410 cid og 465 hp og 500 ib-ft \:D/ \:D/ \:D/
Den henger ikke widing på :cry: :cry:

Den der er det forresten Six Pack på...

For ikke å snakke om 440 Super Commando.
500 hp og 535 lb-ft (725.46 Nm).

Hadde en 402 i tankene, men nå lurer jeg fælt på hva disse to koster.

widing skrev:
Er endel å gjøre på bilen da. Ikke noe strøkent 'Cuda, men i samme stand som Chargern min var i sånn ca. Så det blir endel skruing i sommer og vinter regner jeg med.

Men det er jo en del av moroa det, vi har i allefall hatt det gøy selv når vi har bannet inderlig med pipenøkler og fastnøkler i labbene. :wink:

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: mopar
InnleggSkrevet: Fre 14. Apr 2006 19:17 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
ja noe av moroa er jo det sosiale og skruinga.
vi er tre stk som har bilane på samme sted ( kun mopar )
Har hvert og kjørt en tur i dag med chargeren 8) 8)
Det var nydelig og kjøre big block igjen.
Det er mulig jeg vet om en trimma 440 til salgs kansje det hadde hvert noe for ornamental :?: :?:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: mopar
InnleggSkrevet: Lør 15. Apr 2006 12:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
moparman skrev:
Det er mulig jeg vet om en trimma 440 til salgs kansje det hadde hvert noe for ornamental :?: :?:

Det hadde sikkert vært gøy, men jeg går for smallblock pga lavere vekt, og mindre å bytte i tillegg da. :wink:
Jeg har uansett ikke penger til den slags før tidligst til høsten.

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Mopar
InnleggSkrevet: Fre 21. Apr 2006 22:24 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Har vel begynt og tele dager og timer nå vel :?: :?:
Vet du tid på dagen du får hentet bilen el :!: :!:
Er litt nyserig da du kjører forbi der jeg bor :mrgreen: :mrgreen:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 21. Apr 2006 23:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Det skal jeg love deg jeg gjør. Kommer i land i Kristiansand den 28, så da blir det å kjøre hjemover etter en liten hilsen med tollvesnet. Hvor langs E18 bor du da? Jeg begynner nok å kjøre fra Kristiansand rundt 9-10 tiden. Bare gi meg mobil nr ditt på PM så skal jeg sende deg en melding når jeg nærmer meg

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Hei
InnleggSkrevet: Fre 21. Apr 2006 23:25 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Kan tenke meg du venter ja.
Skal du hente den 28 ? Jeg bor rett ved avkjøslen til telemark.
Jeg ser bort til telemarks porten (statoil starsjon og butiken plantarsjen ved eidanger) Håper du ble litt klokere :mrgreen: :mrgreen:
Ja jeg skal sende deg tlf nr.

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 21. Apr 2006 23:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Drar over til England den 26 og kjører bilen til New Castle, tar båten 27 til kristiansand (fremme 28). Og kjører nedover til Oslo.

Her er et bilde av 'cudaen også :D


Vedlegg:
mycuda.jpg
mycuda.jpg [ 51.41 KiB | Vist 4982 ganger ]

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Cuda
InnleggSkrevet: Lør 22. Apr 2006 20:21 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Du kommer til norge på fredag :mrgreen: :mrgreen:
Jeg er nok på jobb da men. Hvis du ringer så kan det hende jeg
ser deg. Er ute og kusker vongtog da men er et sted på e18 mellom
vestfold og telemark. (Kjører for posten)Det hadde hvert gøy og se \:D/
Den ser meget bra ut på bildet. \:D/ \:D/

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 93 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support